Hallo,
Ik ben een meisje van 13 en ik ben geschorst geweest voor 1 dag(sito=school interne time out)wat betekend dat ik op school moet blijven voor heel de dag (mocht wel lessen meevolgen online maar had 4uur praktijk ergste dag van den week
De reden waarom ik geschors ben( ik gebruik nep namen):
Ik had een beste vriendin lisa en haar lief was wouter en wouter was mijn beste maat ooit ook boven lisa stond hij en is veranderd van school en wouter en lisa spraken niet meer af ik ging altijd met wouter gaan wielrennen dus ze werd jaloers dat ii zoveel met hem omging en wouter vroeg me vaak zou ik het uitmaken ze doet geen moeite meer ze antwoord niet meer op mijn berichten uit eindelijk gingen wouter en lisa gaan zwemmen maar lisa had haar schouwder gekneust ofzo en ze konden niet gaan zwemmen lisa had gebeld met wouter en heeft het uiteindelijk uitgemaakt ik wist dat maar 2 weken later toen wouter het me zei en toen ik het wist had ik wouter het ook verteld aan vic mijn vriend en hij wou voor te testen of lisa zou ja zeggen het aanvragen hij dacht natuurlijk dat ze nee ging zeggen maar ja ze zei ja ze zijn dan 2 dagen samen geweest dan in die periode heb ik het aangevraagd met wouter en ik ga nie alles uitleggen maar hij zei dus ja en toen zei lisa in mijn klas heeltijd dat ik haar lief had afgepakt wat dus niet zo is want ze was al met vic geweest dan kan dat niet ik had dat gezegd aan wouter en hij heeft een bericht gestuurd dat ze moet stoppen 3 seconden later ontvang ik een bericht van lisa met daarin ´snitcher´ we hebben dan allebei heel groffe dingen gestuurd omdat we boos waren wat dus dom was dat ik er op inging en de maandag na de vrijdag van die berichten op school zei ze niks tot dinsdag lisa kwam naar mij het zogezegd uitpraten en dat was niet waar ze stond tegenover mij met een groepje van 5 en ze begon te roepen en ik zei wil je me alsjebliefd doorlaten ik wil dat je me efkes gerust laat maar ze liet me niet door en duwde me terug en ik ga langs achteren weg en ze trekt mij terug en hierdoor had lisa me uitgedaagt al heeltijd en ja ik kon me niet meer beheersen ik probeerde haar te slaan wat ze zelf nog heeft tegen gehouden en met haar eigen hand tegen haar hoofd gezeten heeft dan heeft ze mijn hoofd zo helemaal naar beneden geduwd aan mijn nek en me dan weggeduwd toen was het 2 uur techniek en tijdens dat uur zei ze heeltijd ik ga haar slaan en ik zei heeltoijd ik ga da nie doen das dom dan gaan we zwaar gestrafd worden maar ze had het niet door in de speeltijd had ze 50 mensen rond haar en ze kwam voor me staan ik kon niet weg en dan heeft ze me weer met mijn hoofd naar beneden geduwd en de leerkracht had dat gezien en zo zijn we bij de directeur geraakt en allebei geschorst voor fysiek geweld
Sorry voor de lange tekst maar kan niet anders
Hierdoor dus geschorst lisa had eerst haar schorsing dan ik en men favoriete leerkrachte ´y´ was bij haar geweest alle had haar gezien en heeft wat gepraat alles van mij gezegd nie van haar lisa zelf dus en de dag erna wou ik ´y´ eig zien en ik had geluk hij kwam goed gesprek hehad met hem enja hij ging gaan eten maar ik had s´ochtens gaan vragen aan nog 1 favo leerkracht van de 2 dus (deze noem ik ´p´) voor darts te spelen ik had pijlen mee enzo en ik mocht ik had dat gezegd tegen ´y´ en hij kwam na zijn eten naar mij voor darts en in de pauze ook ik ben hem daar heel dankbaar voor allebei het was de beste schoring dat ik kon krijgen maar je het ding is lisa die ook geschorst was heeft daar niet aangedacht en op een of de andere manier heefd ze gezien miss door de ruit dat ik met ´y´ aan het dartsen was en ze heeft dat gaan melden weer een hoop miserie dan had ik dus ´y´ gezien bij zijn huis hij heefd me verteld dat ze naar de directeur is gegaan want daar voor wist ik dat niet ik heb daardoor niet kunnen slapen dan heb ik hem tegen gekomen en hij zei dat het niet er was maar dat ´p´ wel hard aangespoken is geweest ik voel me mega schuldig wat moet ik doen
Mvg
Ps:bedankt als je dit allemaal leest