Vraag

schoolziek

  • 9 November 2018
  • 4 reacties
  • 304 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik wil maandag een dagje schoolziek zijn. ik lees nu op google tips over hoe je nep kan doen alsof je ziek bent en er is een tip dat je de thermometer tegen een lamp aan kan houden. maar bij mij moet de thermometer in mijn billen, hoe kan ik dan nep doen alsof ik ziek ben? bedankt

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Is er een speciale reden dat je maandag niet naar school wilt of is het ‘gewoon’ gebrek aan zin/motivatie?

Je kunt altijd aangeven dat je misselijk bent en dat je daarom een dagje rust wilt. Je ouders kunnen dat moeilijk weerleggen. Mocht dit niet lukken kun je altijd alsnog naar school gaan om je vervolgens na het eerste uur ‘ziek’ te melden.

Ik raad je echter aan maandag, zoals gewoonlijk, naar school te gaan, maar de keus is niet aan mij.
SSteek je vinger in je keel nadat je heb gegeten en geef over en zeg dat je hoofdpijn heb enzo
Heb ik vaak gedaan toen ik echt op een schijt school zat (niet aan te raden wand moest maar ggd)

Een keertje kan prima👍🏻

Hoofdpijn en buikpijn kan je ook hebben zonder koorts dus das altijd goed👍🏻 keelpijn en loop neus ook altijd handige smoes👍🏻

Duf ja die zoizo zeg dat je niet goed kan nadenken en dat je gedachten enzo heel langzaam worden verwekt (werk altijd als smoes maar soms heb ik dat ook acht lol)

Miselijk gewoon zeggen dat je niet goed kan eeten door de misselijkheid (niks eeten tot je aleen thuis bent aleen yoghurt ofzo en dan als je aleen bent kan je eeten👍🏻 ruim Dan wel je vaat op. Of zeg dat de miselijk heid overging na een tijd.


Je moet doen alsof je de heele dag op bed licht dus bv app je ouder soms dat je heel verveeld bent. Maar denk ook aan het uitzetten van je pc enzo als ze terug komen👍🏻

Hopelijk helpt 't een beetje
Probeer tranen te krijgen ik leg altijd spel iets heets tegen me hoofd aan dan voelt me moeder en zegt kun je niet btr thuis blijven en probeer langzaam te doen weinig te eten of alleen soep of thee en als iedereen weg is Netflix, yt en eet zoveel als je wilt maar zorg dat alle papiertjes van alles weg zijn en niet te veel dan word je echt ziek

Reageer