Skip to main content

School geeft me heel veel huiswerk. Ik snap de helft niet en wat ik snap is heel moeilijk voor mij. School geeft me gewoon heel veel stress en daarom denk ik soms een zelfmoord. Ik weet het, school is nog maar net begonnen en ik moet nog "wennen" aan de middelbare. Maar het is gewoon te moeilijk

Iemand tips?

Groetjes mij @Anoniemxv 

De tekst is aangepast door de Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 6: Plaats geen schadelijke,  inhoud of links op het forum.

@Tover01 , mijn mentor is dus nu al een tijdje ziek dus dat kan niet helaas. En überhaupt is dat best wel beschamend…

Groetjes Lupus

Ik heb handwerken elke week maar ik loop enorm achter want ik ben een paar keer ziek geweest. Nu neem ik het mee naar huis maar het lukt steeds niet. Nu was ik ook mijn draad kwijt en kon ik niet nieuwe kopen (want het was een tijdje uitverkocht) en heb ik nu pas in de avond nieuwe draad kunnen kopen. Morgen heb ik weer handwerken en ik ben echt bang voor problemen. Want als dit niet af komt moet ik er verder aan werken in de vakantie en daarna beginnen we met iets nieuws.

Ik krijg opnieuw zelfmoord gedachtes hierdoor. Ik blijf gewoon denken boeie als ik dood ga, maar dan denk ik weet aan mijn familie en kan ik het niet doen. Hierdoor begin ik ook meer risico's te nemen zoals als er eten op de grond valt gooi ik het normaal weg maar nu eet ik het gewoon op. Of in het verkeer neem ik meer risico's zodat ik minder lang hoef te wachten. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen want ik zit op een speciale school en er is maar 1tje ervan in de buurt. Iemand tips of iets? Ik begin de hoop op te geven…

Groetjes Lupus

Hii,

Jeetje wat naar zeg! Ik denk dat het het beste is om het morgen wel eerlijk aan te geven. Wat rot om te horen dat je opnieuw zelfmoord gedachten hebt😕 maar het is niet goed om zoveel risico's te nemen daar kunnen ongelukken door ontstaan en breng je jezelf nog meer in de nesten. Denk wel aan de mensen die om je geven die zouden je echt niet kwijt willen. Dus mijn tip is om je gevoelens wel op een positieve te blijven uiten, praten, schrijven/ tekenen/ schilderen, lopen, fietsen, een film kijken etc... hou vol, ik geloof in je.  En weet dat je al ver bent gekomen en je goed bezig bent. 

Veel liefs en succes morgen wil je laten weten hoe het is gegaan? ❤️😊 

Reageer