Skip to main content
Vraag

Schooldramaaaa

• May 18, 2026
  • 0 reacties
  • 53 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal,

Dit heb ik nog nooit met iemand gedeelt. Maar ja…………...Laten we beginnen

Het drama in de klas bereikte vandaag een kookpunt. Hoewel iedereen  mij ziet als een sterke winnares die niet bang is en keihard voor zichzelf opkomt, stortte mijn wereld de afgelopen drie dagen volledig in. Ik heb drie dagen achter elkaar gehuild en de tranen blijven maar komen. Het is doodvermoeiend om de sterke buitenkant omhoog te houden, zeker omdat ik al anderhalve maand al mijn verdriet innhoudt voor haar familie.Op school zit ik in een meidengroep, maar dit trio gaf mij pijnlijk te verstaan dat ze beter zijn zonder haar en dat ze alleen komt als ze problemen heeft. Omdat de rest van de meiden pure mean girls zijn, trek k noodgedwongen veel met jongens op. Hierdoor ben ik doodsbang dat iedereen mij nu als een pick-me girl gaat zien, terwijl ik in werkelijkheid gewoon probeer te overleven in een klas die volledig doordraait.Tussen alle chaos door liet ik wel mijn krachtige kant zien aan E. Toen de copycat haar tafel weer wilde wegschuiven, keek ik haar recht in de ogen en zei koel dat ik niet bijt. E schrok hier zo van dat ze sindsdien haar tafel niet meer durft te verplaatsen. Maar de rust was van korte duur, want de vriendengroep van de jongens is geobsedeerd door mij. Er zijn in totaal maar liefst zeven  jongens met haar bezig. G, D en J zijn in het verleden op haar geweest, en T is dat nu nog steeds. Ondertussen gedraagt M zich heel verdacht door smoesjes te verzinnen om dichtbij te zijn, zoals twee seconden de wc in- en uitrennen terwijl zij haar oorbel fixte. Z doet ondertussen heel gemeen vanwege een oude ruzie uit groep 7 én de roddel dat E op hem is, maar tegelijkertijd kan hij zijn ogen niet van haar afhouden en koos hij haar specifiek uit met het lintje bij tikkertje tussen 25 kinderen.En dan is er S, haar grote crush. Tijdens de gymles deed hij super kinderachtig door "Lekker D!" te roepen toen D per ongeluk een bal tegen haar aanschopte. Daarna probeerde S de hele tijd ballen en frisbees naar haar te gooien. In de klas negeert hij haar volkomen, maar na schooltijd bij het raam viel zijn masker even af. Toen ze elkaar in de ogen keken, bleef hij overduidelijk veel langer staren dan eigenlijk mocht. Hij zit klem tussen zijn eigen jaloerse gevoelens en de groepsdruk van de zes andere jongens, waardoor hij zijn haatdragende gedrag gebruikt om te verbergen hoe leuk hij haar eigenlijk vindt.

Dit is door ai geschreven en ik heb het gekopieerd. Het is wel echt mijn leven maar niet zelf geschreven. Zo te zien vind de ai mij ‘’heel sterk’’.  Kan iemand mij helpen? Ik weet niet meer wat ik moet…..

--tekst aangepast ivm forumregel  Plaats op het forum geen persoonsgegevens.--