Skip to main content

school kamp maar geen zwemdiploma :(

• February 10, 2026
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

eli
Forum|alt.badge.img

ok dit kan raar zijn maar ik heb NOGSTEEDS geen zwemdiploma, en durf echt NIET weer op zwem les MAAR we gaan op schoolkamp en raad is wat we gaan doen? zwemmen. ja hallo ik ga niet met van die te kleine zwem bandjes zwemmen ☹️ iedereen gaat me uitlachen ook mijn besties zeker weten.  ik ga niet  de hele nacht piekeren  omdat mijn broertje ook bijna op zwemles gaat en dan ga ik waarscheinelijk met hem .

🌊

geef me advies plzzzz graag voor maart :O aaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAA

wat zou ik doen?//??? (GEEF NOGSTEEDS ADVIES :( )

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 10, 2026

Hey ​@eli vervelend ☹️ Ik heb ook geen zwemdiploma omdat zwemles te druk met teveel prikkels voor mij was, en ik speciale zwemles heb verpest door een zin verkeerd op te vatten🤷🏼 Ik snap dat je geen zwembandjes wilt. Ik moest dat ook nog tot 2 jaar terug zelfs geloof ik en ik schaamde me echt daarvoor. Kun je misschien aan de kamp begeleider uitleggen dat je niet kunt zwemmen? Ik denk dat er sowieso wel een diploma verplicht is en ze daar naar vragen, dus je mag het misschien wel overslaan. Ik weet het ook niet precies, je kan het het beste navragen!

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 10, 2026

Zeg dat je geen water in je oren mag hebben of dat je allergisch bent voor chloor.

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 10, 2026

hi ​@eli,

als je niet wil zwemmen is dat oke, en ik denk dat als je goede vriendinnen of vrienden hebt ze je echt niet uitlachen. als het goed is heb je ook een bad in het zwembad waarbij er laag water is. je kunt ook daar in gaan. en je hoeft niet te zwemmen als je dat niet wilt je kan ook aan de kant zitten dat doen denk ik ook bij jou wel meer mensen en dan zit je daar bij.

liefs vie

eli
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 11, 2026

:D dankjewel met all julie  tips 👍!  ik ga het proberen ,  doeiiiii!!!!!  

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 21, 2026

Hey hoi!

Goed te lezen dat de situatie opgelost is. Mocht je nog willen leren zwemmen kun je dit eens navragen bij je lokale Reddingsbrigade. Zit zelf bij een brigade en daar word ook zwemles gegeven (voor vele leeftijden). Dan is het misschien mogenlijk 1 op 1 les te krijgen. Als je dit wat lijkt kun je het eens navragen.

Mocht er geen brigade bij je in de buurt zijn kun je miss ook bij een andere watersportvereniging terecht.

Veel plezier op kamp!