Skip to main content

Hallo lieve allemaal, 

Mijn school is weer begonnen, maandag word mijn eerste schooldag, dit weekend heb ik nog gelogeerd met mijn vrienden, om de vakantie te bespreken, toen iedereen sliep zijn mijn vriendin en ik samen een rustig plekje gaan opzoeken, we waren rustig aan het kletsen tot ze opeens zegt dat ze bang is om naar school te gaan, we zijn rond de Kerstvakantie uit de kast gekomen, het ging een tijdje niet lekker, maar ze zei dus dat ze het misschien niet meer dag zitten op deze school, ik weet dat ze een eigen leven heeft en haar eigen keuzes mag maken, maar dit was voor mij heel erg schrikken, zij was juist degene die uit de kast wou komen, ze zou eerst nog kijken hoe erg de opmerkingen zijn, een nieuw schooljaar begint natuurlijk dus nieuwe kansen. Maar ik ben erg bang dat ze wel besluit, om naar een andere school te gaan. Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden..…

Nog een fijne vakantie voor de mensen die nog vakantie hebben en voor de mensen die al school hebben maak er een leuk schooljaar van 

Hallo,

Tja... da's heel erg jammer en ik begrijp wel dat als ze vertrekt, waarom ze is vertrokken en ik denk dat jij dat ook als beste kan doen. Maar je weet maar nooit. Misschien blijft ze wel en maak er dan een goed schooljaar van en negeer deze nare opmerkingen. Jullie zijn jullie en zij zijn zij.

Liefs, 

justGhast

Heyy,

Snap dat je daar mee zit.. Als ze de keuze maakt om naar een nieuwe school te gaan zou je natuurlijk met haar mee kunnen gaan als je dat wilt? Dat is iets wat jullie in overleg kunnen doen.

Maar probeer niet te veel op de feiten vooruit te lopen hoor misschien gaat het zoals @justGhastal zegt wel heel goed dit jaar en dan blijft ze misschien wel gewoon! En idd probeer alle opmerkingen te negeren en probeer er boven te staan jullie zijn jullie en dat is helemaal goed!😊

Liefs, ItsJustMe <3

Hey, ik ben het met de anderen eens. Zou je met haar mee kunnen?  Van die opmerkingen, dat zijn echt zulke domme acties van mensen. Ze zijn zelf vaak heel onzeker en dan gaan ze commentaar geven op anderen om er bij te horen. Ik maak dat ook mee " omdat ik er meisjesachtig uitzie"  maar ik heb een groepje vriend(inn)en waar ik heel goed mee kan en ik heb ooit tegen mezelf gezegd dat alleen zij belangrijk voor me zijn en de docenten. Zo kan ik de domme opmerkingen van mensen makkelijker van me af laten glijden.  Dus ik hoop dat jij ook een leuk vast clubje hebt waar je mee om kunt gaan zodat de rest je niet meer raakt met hun opmerkingen. 

Liefs Tover xxx

Bedankt voor de tips, met haar mee gaan gaat helaas niet, ze is een kind van gescheiden ouders, als ze wel besluit van school weg te gaan dan gaat ze bij haar moeder wonen en dan kan ik haar dus alleen in het weekend zien, 

We hebben elkaar al vaker geholpen bij dit soort opmerkingen, dus ik ben zeker van plan om haar nog te blijven helpen met die opmerkingen en laten we hopen dat ze gezellig bij mij blijft wonen en dat ze ook bij mij op school blijft

Reageer