Skip to main content

school is niet gemaakt voor nachtuilen, meer mensen?

• March 24, 2026
  • 0 reacties
  • 4 Bekeken

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4

Iedereen is wel bekend met nachtuilen zijn en vroege vogels. Dat je beter ‘s ochtends of ‘‘s avonds functioneert. Maar het is echt vervelend om een nachtuil te zijn omdat je school hebt en de volgende dag vroeg op moet staan. Ik heb soms ook het gevoel dat nachtuilen vaker moeite met school hebben en het zwaarder ervaren. Ik heb namelijk vroege vogel vrienden die het (zeggen ze) niet vermoeiend vinden en alles prima op orde hebben. Ik ben een nachtuil en ik ben dan ook regelmatig moe omdat tot 23:00 ging leren.  (Of iets anders zoals tekenen) ik weet de stof dan wel goed dus dat bewijst dat ik dan goed en effectief leer.  Ik schrijf nu dit topic om half twaalf in de nacht en ik ben nog geeneens moe. Het komt niet door de schermen want ik kan ook gewoon proberen te slapen, val ik ook pas om 12 uur in slaap.  School is echt niet fijn voor nachtuilen vaak. Ik heb ook nog andere vrienden die ook nachtuilen  zijn en ja die liggen dan soms te slapen in de les 😴 zijn hier nog meer nachtuilen op het forum die hier moeite mee hebben?