Skip to main content
Vraag

school is kut en miin klas is vrij gestoord

• October 29, 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2

Hoi hoi ik ben Froukje 

Al een paar jaar afwisselend op het forum eerst als Sterre20 toen als Froukjefan20 en nu als Froukje17

Ik heb inmiddels 4 verschillende scholen gehad 

2 basisscholen en 1 ............. nu zit k in de eerste

Ik moet even wennen want ik zat eerst op hb onderwijs en voor mijn adhd (bij meisjes is dat anders dus please geen voordelen) heb ik een ............ gedaan en dat was geweldig ik ben van mijn heftige medicatie af ik ben niet meer bij  (.....) en ik heb geen last van faalangst en zit nu op boksen 🥊 dus je zou denken alles is goed 

Maar nu komt het mijn klas

Ik zet even wat situaties op en rij

• overgooien met spullen

• deurtje trappen na school gaan we dingen slopen toen heb ik gezegd ik ga Niet mee! 

• en ze pesten docenten weg geen enkele docent op 1 na heeft controle over mijn klas behalve mijn mentor ik heb dit zonder namen te noemen al besproken maar er verandert niets

En nu komt mijn vraag: wat kan ik doen want als ik ga zeggen ik vind dit niet Oke enzo dan gaan ze me waarschijnlijk uit de groep gooien dat hebben ze al met meerdere mensen gedaan dus ik durf niet zo goed meer

Er zijn wel mensen die Oke zijn maar in contact komen lukt niet echt want ik wil niet met die kinderen die daar weer bij horen want die zorgen vooral voor al dit gedoe 

Nou dit was m weer ik hoop dat het een beetje duidelijk is als er vragen zijn stel ze Please

Groetjes Froukje 🌿 🌿 

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Ik snap dat je niet helemaal wilt opvallen, maar misschien kun je toch een keer rustig met je mentor praten over hoe jij je voelt? Als jij aangeeft dat het echt niet oke is, kan hij misschien iets doen zonder dat je meteen in de problemen komt. En als er wel een paar mensen zijn die je kunt vertrouwen, probeer dan met hen te praten.

xx liefs Wolf 🐺