Skip to main content

Hoi. Ik ben hoog gevoelig. Dat is best wel normaal want 1 op de 10 mensen hebben het volgens mij, maar ik heb het dus extreem erg. Ik vang allemaal prikkels op en dan raak ik helemaal in de war en word ik moe en soms ook koorts. Op school heb ik dit zo erg dat ik elke dag na school thuis eigenlijk alleen nog maar kan slapen. Terwijl ik ook nog bakken met huiswerk heb die ik nog moet inhalen omdat ik zovaak ziek ben. Mijn ouders weten dit en doen echt hun best me te helpen, maar het helpt niet. Ik dacht dat ik misschien naar een speciale school zou kunnen gaan maar dan ben ik ver van mijn vrienden. (Want ik woon dus in een stad een een half uur met de bus is de stad waar mijn school is en een half uur tota de andere kant op is die andere school) als iemand nog andere ideeën heeft of kan helpen zorgen dat ik iets minder kapot thuis kom hoor ik het graag🌸.

Liefs mij

Ah meid! Wat vervelend! Dat lijkt me echt heel naar, mijn vriendin heeft pfeiffer en die heeft een speciaal rooster. Daardoor gaat ze meestal maar halve dagjes naar school. Misschien is dat wat voor jou? Dan kun je eerst slapen en daarna huiswerk maken ofzo/

Liefs Bliss

Heyy,

Wat vervelend zeg.. Is het misschien een goed idee dat je dit met je mentor gaat bespreken en weet je mentor wel af van je vermoeidheidsklachten? Je mentor kan je hier denk ik wel mee helpen en samen kunnen jullie denk ik wel kijken naar een goede oplossing.

Sterkte!

Liefs, ItsJustMe <3

Hey! Dat is heftig voor je zeg. Ik ben het eens met @Bliss  en @ItsJustMe . De school zou hier zeker rekening mee moeten houden. Misschien is dit een overbodige vraag maar ben je hier ook mee naar je huisarts geweest?  Het zou ook fijn zijn als je hulp kunt krijgen om dit aan te pakken. In elk geval veel sterkte! 

Liefs, Tover xxx

Hai,

wat naar voor je🙁, ik heb zelf veel stress en chronisch hyperventileren waardoor een school eerst ook veel te veel was en ben ook naar een andere klas gegaan op een andere locatie van mijn school en met een lager niveau. 

Ik had geen vrienden in mijn oude klas en school dus had ook niet echt iets wat ik zou missen, maar mijn nieuwe klas is echt fijn en misschien kan jij ook gewoon een keer ergens kijken wat je er van vind, en met je vrienden van nu kan je dan misschien buiten school contact houden?, ik ga nu zelf 3 keer per week 2 uur en dat gaat goed en helpt me heel erg,

liefs van mij en hoop dat je iets vind wat je helpt🤗

Echt heel erg bedankt allemaal🌸

Reageer