Skip to main content

Ik wil dus graag naar school 1 gaan in V alleen ik zit op school 2 ook in V maar ik wou al eerder naar school 1 gaan en ik twijfelde de hele tijd en ik heb toen gekozen voor school 2 maar daarna was ik anders aan het denken in mijn hoofd en toen wou ik toch naar school 1 gaan dus ik vraag me nu af of ik kan veranderen van school in de brugklas of dat ik nog een jaar moet wachten. Ik wil ook heel graag iets doen op school 1 wat dus veel kinderen daar doen: TOP Klassen. En ik wil dus TOP Klas kunst gaan doen. Ik voel me ook best vaak buitengesloten op school 2 door mijn vriendinnen en dat vind ik ook niet zo fijn en de kinderen zijn heel raar en gemeen in mijn klas dus ja. Ik vraag me nu ook af of ik een reden moet hebben om te veranderen van school.

 

Namen van scholen verwijderd door de Kindertelefoon ivm regel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Als jij minderjarig bent kan je zelf niks beslissen: dat moeten je ouders doen. Ik denk dat elke school regels heeft die zeggen wanneer en hoe je van school mag veranderen (bv na de vakantie of examens) of van richting veranderen. Kijk in de schoolreglementen dat staat daar wel ergens in. Maar zelf kan je dat dus niet ff doen dus: ga iig met de ouders praten en overtuig hun of ze je willen uitschrijven en weer inschrijven en wanneer dat kan.  


Reageer