Beantwoord

School activiteiten.

  • 10 May 2019
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,
Binnenkort hebben wij op school diverse activiteiten voor een aankomende doelen dag.
Het thema van dit jaar is zo veel mogelijk bewegen.
Als leerling kan ik kiezen tussen
  • Caveman run (gehaast een parkour afleggen tussen de modder)
  • Wandelen op bloten voeten (bloten voeten pad)
Maar ik moet eerlijk zeggen dat geen 1 van deze activiteiten me aanspreekt.
Ik heb smetvrees dus optie 1 is al buitengesloten.
En ik ben bang voor diverse schimmels dus optie 2 is ook niet haalbaar voor mij.
Heeft iemand een idee over hoe ik dit het beste kan aanpakken?
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 May 2019, 18:12

Bekijk origineel

3 reacties

Hey,

ik zou aanraden om hier met je mentor over te hebben, hij/zij kan je waarschijnlijk wel helpen. Als dat niet werkt kan je aan je ouders vragen of ze je dan ziek willen melden. Als deze activiteiten het enige zijn wat je mist maakt het niet veel uit.


Groetjes,
Hey Jeremyprive

School biedt je de keuze tussen twee activiteiten, maar geen van beide spreekt je aan. Zoals AnOnleMer2019 aanraadde, kan je dit met je mentor of sportleraar bespreken. Deze kan nagaan of je deel zou kunnen nemen aan een alternatieve activiteit.

Groetjes
Kenshin
Hii,
Ik zou er eerst even met je ouders over praten, en overleggen over deze situatie.
Als je een aardige mentor hebt, dan denk ik dat het het beste is om het daarna met hem/haar over te hebben.
Als je een minder aardige mentor hebt, denk ik dat je het het beste 'ziek' kan melden. Hopelijk willen je ouders daaraan meewerken 🙂
Als dit allebei niet werkt, kan je misschien als je daar bent, doen alsof je je opeens niet lekker voelt.
"Och ik heb opeens zoooo veel hoofdpijn/buikpijn, volgensmij ga ik over m'n nek!" en dan naar een rustigere plek gaan, en daar blijven totdat iemand je op komt halen. Als er niemand komt; lekker daar blijven zitten. Als er wel iemand komt; zeggen dat je je echt niet lekker voelt.
Hopelijk heb je er wat aan. Ik heb zelf vorig jaar ook een soortgelijk iets gedaan xD
Xxx

Reageer