Beantwoord

school

  • 28 November 2019
  • 2 reacties
  • 441 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben een meisje van bijna 15. Ik zit nu in 2 havo. In de brugklas ben ik blijven zitten dus ik hoor eigenlijk in de 3e. Ik haat school suoer erg. En de meeste kinderen haten school of vinden school stom maar bij mij is het echt anders. Ik vind school verschrikkelijk. Ik word op school niet gespest ofzo en ik heb er ook gewoon vrienden maar ik ga elke dag met zoveel tegenzin naar school en ik haal ook slechte cijfers want leren heb ik gewoon geen zin in ofzo.. elke keer als ik wil gaan leren denk ik nee laatmaar ik heb geen zin. Ik wil geen hulp van school ofzo want ik weet dat dat toch niet gaat werken. Ik doe ook niet zoveel op school behalve naar de klok kijken hoelang ik nog moet. Als ik thuis ben ga ik meestal in mn kamer op mn telefoon ofzo. Eigenlijk wil ik gewoon niet meer naar school want wat ik er nu doe is toch alleen maar nutteloos.. Is dit normaal? En/of wat kan ik eraan doen idkkkk

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 November 2019, 13:43

Bekijk origineel

2 reacties

dit is soort van normaal veel tieners die de op de middlebare zitten heb dit snel en gaan hierdoor slechteren cijfers halen dingen die je kan doen is kijken of het nivo te makkelijk of te moeilijk is en hierom je intressen niet trekt of afleiding vinden op school iets wat je wel leuk vind bijvoorbeeld teken zodat je wel een reden om met plezier terug naar school te gaan om verder te gaan met dat leuken en hierdoor ben je geconcentreed in de les en vang je meer op waardoor je thuis ook minder hoeft te doen aan leer werk.

 

Hallo Een meisje :)

Het is inderdaad heel normaal dat je school haat. Ik haat school ook maar ik doe het toch omdat ik later wel een goede toekomst wil. Waarom vindt jij school niet leuk want als je de reden weet dan kun je het er misschien met je docent erover hebben,

-Dr8gon99

Reageer