Ruzie met vrienden/klasgenoten

  • 30 January 2024
  • 0 reacties
  • 17 Bekeken

Hoi!

Ik ben al mijn vrienden kwijtgeraakt doordat ze een lul verhaal hebben opgehangen bij een collega van werk en een snap groep hebben aangemaakt zonder mij er in. Het verhaal gaat:

Ik nam mijn vrienden een keer mee naar de plek waar ik werk om even wat eten te halen want we hadden tussenuur. Ze hebben toen een mannelijke collega ontmoet en zijn naam onthouden. Ze hebben door mijn telefoon gezocht naar het nummer van die collega en die hebben ze geappt om te zeggen dat ik een relatie met hem heb. Ik heb dat nooit geroepen alleen mijn' ’vrienden'’ geloven me niet, praten niet meer met me, zoeken geen contact, willen zijn aandacht maar ik snap het niet. Ik heb niks geroepen?! Ook willen mijn '’vrienden'’ dat ik in het ziekenhuis terecht kom, iets breek en zo alle aandacht krijg. Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben hopeloos en heb het al opgegeven. Ik loop al 5 jaar rond met een zware depressie laat staan dat dit er bij komt… Ik heb me laatst weer gesneden en had eigenlijk gehoopt dat het wat beter was gegaan dan dat het letterlijk was gegaan…

Iemand die kan helpen?

Xx <3


0 reacties

Geen reactie

Reageer