Skip to main content
Vraag

ruzie in vrienden groep

• 27 januari 2025
  • 2 reacties
  • 6 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

okΓ© zo als je leest heb ik dus een probleem: er is een ruzie in m'n vrienden groep, ik zelf heb geen ruzie maar ik vind die ruzie ook niet zo leuk en het is vooral op WhatsApp (in onze groepsapp) en ik heb hun al apart al gezegd dat hun moete stoppen enz., maar een andere vriend gaat er zich ook nog mee bemoeien en heb ook als gezegd dat hij zich er buiten moet houden, maar dat doet β€˜ie niet echt maar is er nog meer wat ik hier aan kan doen of iets anders

2 reacties

• Net nieuw
  • 1 reactie
  • 27 januari 2025

Hoi!

Goed van je dat je al hebt gezegd dat ze moeten stoppen! Ik begrijp helemaal dat ruzie in de vriendengroep niet zo heel fijn is. Als je er zelf niet in betrokken wil worden, zou ik geen kant kiezen en het er met anderen niet over hebben. Voor jou is het nu misschien het makkelijkst om het even te laten rusten en als het ook op school ruzie is om dan misschien bij andere mensen te gaan zitten. Je kan er ook met andere mensen over praten die wat meer gezag hebben zoals bijvoorbeeld een docent, maar ik weet niet of je het dan opblaast en het erger maakt dan nodig. Doe vooral wat voor jou goed voelt en als dat dan betekent dat je even niet met ze om moet gaan, moet je dat doen en ben je vast leuk genoeg om nieuwe vrienden te vinden😊. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 28 januari 2025

thx het is nu al wel opgelost maar toch thx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen