Vraag

reacties gymdocent ongesteld

  • 22 January 2024
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Badge

hee meiden,

hoe reageren jullie gymdocent erop als je zegt dat je ongesteld bent?

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Uh ja gewoon zovan doe het maar wat rustiger aan. Ik vind mijn gymdocent echt heel lief en hij hij heeft echt leuke humor haha. Dus bij mij is dat niet zo'n probleem. Sowieso over ongesteldheid praten of over de puberteit, vind ik niet echt raar of ongemakkelijk. Ik zeg ook gewoon bijvoorbeeld in mijn klas, ja ik slik de pil.

Ik ben gewoon een open boek haha🙈

Reputatie 2
Badge

ja niet heel goed ik zal je ven mijn drama verhaal vertellen

 

ik was voor de tweede keer ongestelt en die dag hadden we de piepjes test dus ik ging naar de docent toe 

en legde het uit en hij zij’’ ja dat boeit me niks als je geen voldoende haalt dan moet je morgen en overmorgen je melden een een uur na blijven 

 

ja dat eigelijk 

groetje cutiestorm

Reputatie 2
Badge +1

Ik durf het niet te zeggen de vorige keer dat ik ongesteld werd op school was de eerst keer dat ik op school werd toen durfde ik het niet te zeggen dus heb ik maar gezegt dat ik buikpijn had btw had niks bij me geen maandverband ofzo

Reputatie 7
Badge +9

ik doe überhaupt amper mee. maar ik zeg vaak dat ik last heb van een meiden dingentje en dan zegt hij vaak: ‘oke, doe maar rustig aan en kijk maar wat je wel kan doen’.

maar ik ben om onverklaarbare reden altijd tijdens gym ontzettend misselijk of duizelig waardoor ik amper mee kan doen. hij vroeg mij laatst of ik al eens naar het ziekenhuis ben gegaan om te kijken hoe het kan dat ik altijd misselijk ben. mijn antwoord was: ‘nou nee, maar ik heb wel een idee waar het aan ligt en ik probeer het te verhelpen'. ik heb eigenlijk nooit mijn best gedaan om zin te krijgen in gym. 

Reputatie 3
Badge +1

Mijn docent is er wel chill mee, hij is ook mijn mentor en dat helpt wel. Op kamp toen ik vroeg om een paracetamol daarvoor was hij helemaal aan het stressen van WAAR IS DE MAANDVERBAND EN DE TANPONS!?!?!?!?!?! dus dat was wel grappig en natuurlijk fijn dat hij het niet uitmaakt. Heb vaker problemen met mijn hart enzo dus daardoor weet ik dat ik hem alles kan vertellen zegmaar.

Reageer