Skip to main content

Hi!

Ik heb een vraag, ik ben 12 en zit in 1-gymnasium, ik heb voor nask (natuurkunde, scheikunde en techniek in 1 vak tot de 3e). De docent voor dit vak vind ik niet heel leuk, hij is een oude vage man.

We moeten als project een knikkerbaan maken van papier, we hebben hiervoor tot de herfstvakantie. Je krijgt een cijfer voor dit project wat 1x meetelt.

De knikker moet zo lang mogelijk in de baan blijven en je mag geen karton ofzo gebruiken, lijm, papier en thats it ongeveer

Alleen we hebben dus een groepje van 4 (3 vriendinnen + ik). Ik denk eerlijk gezegd niet dat we het in een paar weken afkrijgen, we hebben een aantal lessen niets gedaan (wat heel dom was eigenlijk), alleen de palen staan omhoog.

Ik heb hier echt stress voor omdat de andere groepjes al veel hebben staan, we hebben nog een aantal lessen tot de deadline!

Wat moet ik nu doen?

• moet ik iets tegen de docent zeggen? Zo ja wat? (ik vind de docent niet geweldig plus we zijn met een groepje?)
  • wat is slim om te doen?
  • hoe kan ik het afkrijgen?
  • ja wat moet ik doen?

help!!!

Hoiii,

Kan je er misschien thuis aan werken? Misschien dat je zoiets met de docent kan regelen. Bedenk voordat de les begint wat je dat uur gaat maken, geef iedereen uit je groepje zijn eigen taak en als je dan hard doorwerkt denk ik dat het wel goedkomt.

Succes!

Thanks, ga ik zeker doen <3

hebben meer mensen tips?

Reageer