Skip to main content

hoi ik ben annie en ik heb chronisch de hik. Mijn frans docent geloofd dit niet en daarom als ik hik dan word ze boos. Mijn hikbuien worden getriggerd door vieze geurtjes en er is een kind die heel goor is en die zich zelf niet schoonmaakt dit vind ik erg goor en niet comfortabel. Ook is mijn engels docent een nazi, ze steekt der hand op een bepaalde manier op enz en ze zegt ook rare dingetjes. Ik word fataal uitgescholden als downie door mijn muziekdocent. Ik kan me niet goed focussen op mijn lessen door de kale bats die me ak geeft en me beeldende vorming docent is racistisch want ze vind mijn muziek niet goed en daarom geeft ze me slechte cijfers.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (namen verwijderd).

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm leesbaarheid. Zie forumadvies: "houd de tekst leesbaar, gebruik hoofdletters en leestekens.

Hey, als ik zit zo lees denk ik, tijd voor een andere school, of eens stevig met je mentor praten en anders de adjunct of de directeur ofzo. Want dat is geen leven.  Ik zou daar ook eens met je ouders over overleggen, Maak er maar werk van, want dat kun je zo niet houden !

Liefs Tover xxx


Reageer