Vraag

Problemen met concentratie

  • 16 June 2019
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.
Ik heb nu al erg lang (ong. 2 jaar) problemen met leren. Ik begin te laat, ik vergeet dingen te leren. ik ga wel klaarzitten om te leren maar zit dan 14 uur (echt gebeurd) YouTube video's te kijken op 1 dag. Telefoon/laptop wegleggen werkt niet, dan zit ik voor me uit te staren.

Sinds ongeveer 3/4 maanden is dit zo erg geworden dat het nu ook invloed heeft op m'n cijfers (ik begin nóg later met leren). School is kut. Ben sociaal niet goed. Kan niet goed opletten tijdens lessen, Kan geen huiswerk maken tijdens lessen.

Ik ben gaan zoeken op internet naar of het iets zou kunnen zijn en ik herken me in ontzettend veel kenmerken van iemand die ADD heeft, Hoe kan ik dit zo zeker mogelijk weten voordat ik het m'n ouders vertel en ze me waarschijnlijk niet serieus nemen? Of kan dit ook nog iets anders (of gewoon niks) zijn?

Groet,

HalloIkBenEenPersoon69

2 reacties

Hey! Je zou met de huisarts eerst kunnen praten. Als je dit een te grote stap vindt zou je met iemand anders kunne praten die je vertrouwd! Probeer er wel over te praten dat is echt belangrijk! Zet m op❣️
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde!
Alleen ik ben ook erg depressief waardoor ik het soms nietaankan want ik heb dan echt geen energie ofzo

Reageer