Vraag

Prank op school!


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

Ik wil graag weten of jullie dit grappig vinden?

Ik en mijn vrienden hebben dus een prank op school gedaan. We hebben als eerste om geroepen 'Jullie gaan allemaal dood' (als grap)  toen deed een iemand alle lichten in de school uit en hebben we in de speaker geluiden afgespeeld van gillende mensen. Ondertussen waren de docenten al bezig met ons zoeken. Toen hebben een paar mensen alle tafels en stoelen omgegooid. Toen deden we het licht weer aan. Ook hebben we alle lessen verstoort door naar binnen te rennen. We hebben ook een paar dingen kapot gemaakt. We hebben de hele school dus gehinderd. We vonden dat wel grappig. Vinden jullie dat ook grappig? We zijn wel gepakt door de docenten en nu geschorst. Was het wel waard vind ik.


49 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik vind dit persoonlijk niet grappig, ging een beetje te ver voor mij. 

Groetjes, Sano07

@Sano07 Tja, ik moet zeggen we waren niet helemaal met 100% erbij. (we waren een beetje onder invloedt van bepaalde dingen)

Ik ben het met @Sano07 eens dat jullie te ver gingen. Ik snap wel dat je het op het op dat moment wel grappig vond maar ik hoop dat je wel inziet dat het niet zo heel handig was.

@J8j8 Ja, misschien is het een paar grenzen over gegaan. We waren op het moment niet echt goed bij bewust zijn. We hadden daarvoor het een en ander gedaan.

Reputatie 7
Badge +9

Nee gaat echt te ver een prank is een schorsing niet waart vind ik

En we hebben ook een paar keer alle stoelen opgestapeld of een deur eruit gehaald vinden jullue dat wel ergens grappig?

Reputatie 7
Badge +9

Het opstapelen van stoelen vind ik grappiger dan een deur der uithalen 

@Gekehenkie Daar lachen de leraren om. Ook om de prank die te ver ging. Vanwege het beleid moeten ze wel schorsen maar ze konden niet stoppen met lachen. Het is moeilijke uit te leggen maar ik zit op een joodse school. Daardoor ken ik leraren en alle klassen. Als we inbreken in de kantine vinden ze dat ook leuk. 

Doordat iedereen elkaar kent vindt iedereen elkaar aardig!

Reputatie 7
Badge +9

Voor hoelang ben je geschorst eigenlijk??

'Beste …………………..,

Vanwege overtreding van artikel 23 hebben we jou moeten schorsen. Hoe erg wij dat ook vinden. Het besluit is genomen dat jij donderdag 14 april weer op school mag zijn' Dit stuurde ze. @Gekehenkie 

Hey het had iets onschuldiger gekund maar zo te zien vind je dat zelf ook :).  Wat moet je doen tijdens je schorsing? Thuis zitten zal toch niet dat mag niet.  Leerlingen die bij onze middelbare geschorst worden moeten van 8 tot 17 op school zijn in een apart lokaal ( goed te zien voor iedereen pfff) en de hele dag schrijven en strafsommen maken en hun pauze is 3 x 10 minuten ofzo en niet tegelijk met de rest.  Mij lijkt dat maar niks.  Wat moet jij ? 

Sanny xxxx 

Hey @Sanny ,

 

Ik ga gewoon lekker chillen met de rest die ook geschorst zijn. We gaan gewoon wat dingen innemen ofzo en dan genieten tot we weer door moeten. Verder moeten we wat huiswerk maken dat zeggen de docenten dan wel.

Reputatie 7
Badge +2

Ik vind het wel een kinderachtige grap . Het is wel ver gegaan , maar toch lijk me heel erg kinderachtig om zo'n grap te maken . Vooral vind ik het belachelijk dat jullie nu aan het chillen is . Hoewel je GESCHORST bent . Ik vind zelf schorsingen heel erg . Maar tja..… Het is veel in modern als je grap niet zo groot is . Gewoon je beste vriend/vriendin een beetje plagen en samen lachen is veel leuker en veel mijn stijl

 

Nou, het is mijn eigen mening 

Emma 

@Emmalove04 Wij vinden het gewoon grappig dat we geschorst zijn en we gaan er lekker van genieten. Lekker beetje op straat hangen.

Reputatie 7
Badge +2

Grappig ??? Worden jullie ouders niet boos van ??

 

Emma

@Emmalove04 ja maar dat is gewoon grappig haha

Reputatie 7
Badge +9

Maar wat is het doel van een schorsing eigenlijk 

@Gekehenkie Dat je 'er van leert' het is gewoon chill je hoeft echt niks te doen lekker chillen heel de dag

Je moet wel oppassen dat je niet van school getrapt wordt als je dit soort dingen doet.

@J8j8 doen ze niet ben ik te aardig te voor:) 

Nou ze hebben je nu toch ook geschorst? Als je vaker geschorst wordt zal je op een gegeven moment ook van school getrapt worden als je te ver gaat.

Dus naar mijn mening kan je het best proberen om je een beetje te gedragen op school.

@J8j8 Ze moesten me schorsen maar wouden niet. En als ze me van school willen gooien kan ik altijd wel wat regelen een paar vriendinnen van mij hebben ouders in het bestuur

Ik vind het echt geen leuke grap.  En ik vind dat je nu ook maar een beetje stoer erover doet. Je zal er dus wel niks van leren.

@Mimo We hebben bedacht voor de volgende keer gaan we alles met elkaar verwisselen we hebben wel met elkaar afgesproken dat we dit niet meer moeten doen. Volgende keer gaan we dus tafels met stoelen verplaatsen en kasten met computers etc.

Reageer