populaire meid

  • 13 January 2020
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Badge

Hoi, in oze klas zitten 8 meiden. Ik, mn bestie, andere bestie, en nog 5 andere meiden. Ze doen gwn aardig enz maar laten ons er niet echt bij ofz. Moeten we groepjes maken, gaan hun met zn 5en hebben ze schijt aan ons. Ik zit naast Ene B, maar ze praat alleen tegen me als m en e (zitten voor ons) bezig zijn. Tis gwn, ja. Ze zijm zo popi enzo, en ik voel me altijd half. Ze mogen me wel, maar toch schamen ze me voor me ofz. Iemand tips?


2 reacties

Hey Leonie

 

Je merkt dat sommige klasgenoten zich wat apart gedragen naar je vriendin en jou toe. Jullie twee hebben het gevoel buitengesloten te worden, of alleen aangesproken te worden wanneer de anderen het druk hebben. 

 

Buitengesloten worden en enkel aangesproken worden wanneer de anderen bezig zijn, is niet fijn natuurlijk. In de middelbare school spelen populariteitsspelletjes wel vaker een rol, maar wees gerust, later hebben deze nauwelijks belang meer. Ook als je het gevoel hebt dat er op je wordt neergekeken, geeft dat de anderen niet per se garantie op een betere toekomst. 

 

Ik stel voor dat je vriendin en jij vaker met andere klasgenoten omgaan. Wie weet komen daar enkele mooie vriendschappen uit voort :slight_smile:  Probeer vooral niet meegesleept te raken in de populariteitsspelletjes; ze zijn de moeite niet waard. 

 

Gr. Kenshin

Kenshin waarom doe jij altijd alsof jij alles weet? 
 

 

ps. Semi-populair is ook een vorm van polula

Reageer