Vraag

oude mentor help

  • 4 November 2023
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 63 reacties

Hey,

 

ik heb even een vraagje ik ben dus helemaal klaar met mijn oude mentor (hij heeft mij vorig jaar heel erg geholpen en veel gebeurt) alleen ik wil door met mijn leven…

wat zouden jullie doen??


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Ik begrijp de situatie nog niet helemaal maar ik denk dat je bedoeld dat het je mentor van vorig jaar is en dat hij/zij nu nogsteeds contact zoekt. Klopt dat?

Als je dat niet wilt moet je het duidelijk zeggen, je kan bijvoorbeeld eerst naar de mentor gaan die je nu hebt en de situatie vertellen. Misschien kan die je helpen of wilt die naar je oude mentor toe om te zeggen dat je geen contact meer wilt. 

Als je besluit om zelf te mailen ofzo zou ik gewoon aardig vertellen over dat je geen behoefde meer hebt in contact ondanks hij/zij vorig jaar wel heeft geholpen. En gewoon eerlijk zeggen dat je niet meer hoeft te praten, je hoeft ook niet persee een uitgebreide uitleg daarbij te doen.

Je mag dat best zeggen! Het zijn gewoon volwassenen dus je zult hun ook niet ineens kwetsen, waarschijnlijk begrijpt hij/zij het wel. 

Als je dat te spannend vind kan je je oude mentor ook gewoon negeren en niet meer antwoorden

Reageer