Skip to main content

Heyy

Ik heb een klein probleempje. In de vorige topics heb ik wel verteld van mijn oud docent. 
Ik ben haar vrijdag tegen gekomen en hebben gepraat. Er zijn heel veel duidelijk geworden. 

ze heeft mij verteld dat ik haar hart gebroken heb en dat ze er echt veel moeite mee had. Daarnaast vertelde ze mij dat ze vond dat ik op haar leek. Ze dacht letterlijk dat ik haar een kut wijf vond. Op het einde had ik haar nog een knuffel gegeven en was het denk ik wel weer een beetje goed. En er nog wat meer maar ja

alleen school heeft tegen mij gelogen. School zei tegen mij dat ze het te zwaar vond en het niet meer kon. Zij zei dat ze mij nog wilde helpen maar dat niet mocht van school. Ze komt wel op mijn diploma uitreiking als ik mijn examen haal volgend schooljaar. Dus ik zie haar sowieso wel alleen ik wil weer normaal contact. 

mag school dit verboden? Wat vinden jullie?

Ik wil dit oplossen en dat het weer normaal is zoals vroeger 

Weten jullie iets

Hoi @LEAB ,

Wat lastig, ik weet het ook niet zo goed.

Waar hielp ze je mee? Is er misschien iemand anders die je daarbij kan helpen?

Heyy 

nou het is meer zo dat ik gewoon weer contact met haar wil. Dus gewoon zonder dat ze mij met dingen helpt en dat ik  haar een mailtje mag sturen wanneer ik wil. Alleen van school mag het niet. School vind dat het niet goed voor mij is.

ik krijg hulp alleen ik mis haar heel erg en ik wil gewoon weer zoals het vroeger was.

Reageer