Ik ben zenuwachtig want ik zit net in de 1ste en haal niet de beste cijfers
Leer je goed? Hoe leer je misschien kan ik je helpen met leermethodes. En het is niet erg het is nog maar het begin je kan je cijfers nog ophalen. Raak niet gedemotiveerd
Hoi,
Neem ook voldoende vrije tijd. Ik zou ook je huiswerk maken wat je opgegeven krijgt en dat misschien als eerst maken en daarna nog iets doen wat je leuk vindt. Misschien helpt het tegen het onzeker gevoel
Heyy,
De eerste klas is ook wennen hoor en het is niet erg dat je nu even wat minder goede cijfers haalt het jaar is gelukkig nog maar net begonnen. Alles is natuurlijk nieuw voor je omdat je in de 1e zit en je moet nog je draai vinden in het nieuwe schoolritme. Als je het lastig vindt om goed te leren zou je altijd je mentor om hulp kunnen vragen die kan je hier denk ik goed in begeleiden.
Verder moet je ook wel een goede verdeling houden tussen leren en vrije tijd want vrije tijd is ook belangrijk voor je motivatie. Je hoeft echt niet de hele middag en avond na school of in het weekend te leren en let er wel op dat je ook nog tijd overhoudt voor leuke dingen. Te veel bezig zijn met school en cijfers kan namelijk ook een negatief werken op hoe het gaat met leren.
Hoop dat het snel wat beter gaat met je!
Liefs, ItsJustMe <3
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.