onzeker door school.

  • 20 March 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Ik heb volgende week toetsweek. Ik moet erg veel leren, maar het is zoveel! Ik leer zelf ook best slecht, maar probeer het goed te doen. Ik ga dit weekend ook op vakantie met mijn familie, maar ook daar moet ik gaan leren. Dat vind ik lastig. 

Hebben jullie tips?

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Julisaaatje 

Mijn tips:

  1. Gewoon stampen
  2. Flitskaarten maken
  3. Het over de dagen verdelen

Ik hoop dat mijn tips werken!

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Ik heb geen toetsweek (al mijn toetsen en proefwerken zijn over het jaar verdeeld)

P.P.S. Ik probeer je ook maar gewoon te helpen ;)

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Julisaaatje 

Mijn tips zijn:

  1. Verdeel de paragrafen/woordjes over een paar dagen.
  2. Zoals @Wees Jezelf Bij Noah  maak flits kaartjes.
  3. lees het een kwartier door en daarna kleine pauze houden dan weer een kwartier en dan vanavond nog een keer.
  4. niet alles in een keer doen (had ik soort al van gezegd maar zeg het voor de zekerheid.)
  5. Blijf in jezelf geloven!

Fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑🤠

 

Ps: succses met je toetsweek!!!

Reputatie 7
Badge +5

Hii! 

Eigenlijk ben ik het helemaal eens met de tips van @Wees Jezelf Bij Noah en @Kingboy. Voor op je vakantie kan je het beste op een rustig moment van de dag gaan leren. Misschien kan je in de ochtend even een moment voor jezelf zoeken zodat je kunt leren? Dit kan je ook altijd nog met je ouders en familie overleggen zodat die er ook rekening mee kunnen houden want die snappen dat echt wel. Je kan ook een koptelefoon meenemen zodat je je kan afsluiten van je omgeving waardoor je minder last hebt van de anderen en je kan dan ook altijd een muziekje op doen. Zorg er ook voor dat je een flesje water bij de hand hebt tijdens het leren dat kan ook fijn zijn :)

Succes en probeer natuurlijk ook lekker te genieten van je weekend vakantie want dat is ook heel belangrijk! Groetjes van ItsJustMe🙂

Reageer