Skip to main content

Hoi ik heb vrijdag deze week drama en ik heb een erg zachte stem. De docent en een klasgenoot geloven niet in mij dat ik toch hard kan praten. Nu durf ik niet meer op de podium te staan, want ik kan toch niet hard praten volgens hen. Wat moet ik doen?

Zeepsopje

Hey sorry voor de late reactie ik zie dit nu pas. Het is wel irritant dat je docent en klasgenoot niet in je geloven. Je hebt ze niet nodig, als je maar in jezelf gelooft. Probeer om niet teveel na te denken als je daar staat. Je hoeft niet self conscious te zijn over hoe je eruit ziet, je stem, wat dan ook denk niet teveel na. Als je (te veel) strest dan gaat het juist fout. Als je toch voelt dat je strest moet je gewoon rustig blijven ademen. Probeer om in je hoofd aardige dingen te zeggen tegen jezelf.

Als je het echt niet wilt doen dan kan je natuurlijk ook vragen of je het gewoon mag skippen. Denk dan niet dat je die docent en klasgenoot verkeerd moet bewijzen ofzo. Het is jouw leven en jij hebt te weinig invloed over wat zij over jou denken. Boeit ook niet je bent gwn goed. Ik geloof namelijk dat je wel hard kan praten. Ik geloof in je girlie. Geef je updates? Komt goed ik ben er voor je.

Ps. Waarom staat mislukking als tag. Je bent echt geen mislukking 🫶

Ik kan het niet skippen, want de andere krijgt een cijfer, als ik zacht praat dan krijgt ze een lager cijfer. Ik voel me wel mislukt door mijn stomme zachter stem. Dat is niet het enge waar ik onzeker over ben, mijn monoloog voor mijn klasgenoot is ook niet goed ben ik bang voor en mijn rechecheur papiertje ook niet goed voor Drama. Misschien moet ik overleggen met de zorgcoördinator.

Zeepsopje

@Zeepsopje 

Ja ik zou dan met de zorgcoördinator overleggen.

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer