Vraag

ongemak door leerlingbegeleider

  • 16 May 2024
  • 2 reacties
  • 23 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoii allemaal,

Ik wou dus ff mijn verhaal kwijt over mijn oud leerlingbegeleider, want ze maakt me heel ongemakkelijk. In het begin van het jaar heeft mijn mentor mij naar een leerlingbegeleider gestuurd omdat ik last van faalangst heb en omdat mijn thuissituatie niet lekker loopt. Bij mijn eerste afspraak met mijn leerlingbegeleider dwong ze me om te vertellen over hoe ik mezelf snij en ze dwong me te zeggen dat ik zelfmoordneigingen heb. Hierdoor werd ik zeer oncomfortabel en het liet me

Heel onveilig voelen.  Bij de tweede afspraak die ik met haar  had  ging het niet veel beter; we waren aan het praten over hoe ik van mijn faalangst af kon komen. Ze vroeg me waarom ik faalangst heb en ik legde haar het helemaal uit. Nadat ik klaar met mijn verhaal was begon ze me keihard uit te lachen. Ik was helemaal aan het trillen en bijna aan het huilen en om dan iemand te hebben die je aan het uitlachen is helpt niet echt. Op dat moment wist ik zeker dat ik niks met deze leerlingbegeleider te maken wou hebben. Gelukkig hoef ik nu voorlopig niet meer naar haar toe omdat ik heb gezegd dat wat ze doet mij niet helpt. Echter moet ik iver een maand weer op gesprek om te kijken hoe het met me gaat. Heeft iemand tips wat ik kan doen zodat ik niet weer zo'n nare ervaring met haar hoef te hebben?

 

Groetjes veertje💕💕


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  dat is echt een slechte reactie en een slechte begeleider zeg!  Heb je een andere docent waar je goed mee kunt praten? Of een vertrouwenspersoon ? Je kunt dit het beste wel aan iemand vertellen want anders doet ze dat zo weer.  Je kunt ook voor meer advies een keer met de kindertelefoon bellen! https://www.kindertelefoon.nl/bellen   of chatten https://www.kindertelefoon.nl/chat  

succes hiermee en hopelijk gebeurt zoiets niet weer !

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +13

Gewoon zeggen dat ze dit deed! En dat je dus ook niet weer in gesprek hoeft te gaan over een maand. Misschien wordt ze ook wel ontslagen 😉

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer