Skip to main content

Hallo, Ik ben er eer na een tijdje. :D

Zoals je hebt gezien staat er '’nieuwe school'’...Ik ga volgend jaar naar een nieuwe school voor mijn problemen (kijk andere topics) De wachtlijst zit wel vol maar ik ben goedgekeurd dus ergens in het jaar ga ik naar die andere school toe. We hopen dat die school mij kan helpen! Maar ik vind het wel spannend om naar een nieuwe school te gaan😅. En ook de toets week nu, als ik heel eerlijk ben...Ik heb bijna niet geleerd omdat ik gw heel gestrest ben en met andere dingen bezig ben en dit en dat, ja….

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ik heb bvb voor de toets WI opgegeven om te leren. Ik ga proberen om vaker online te zijn op het forum

Ik weet het op dit moment niet zo goed meer, maar ik probeer het beste van te maken! een lach is het beste medicijn zeggen ze😁

Fijne dag en groetjes + een knuf van @Kingboy 🤠👑

Hey! Spannend en leuk!  Dat wordt vast wel goed voor je en als je positief begint is dat al heel mooi!

Ik heb nu ook toetsweek, leer vooral overdag want 's avonds is dat niet fijn vind ik. Maar het gaat wel goed. Veel succes !! Fijn dat je er vaker gaat zijn!

Liefs Tover xxx

https://youtube.com/@goharsguide?si=VPb8uOcWvg_zc8uV

Is een YouTube kanaal voor tips met school om te kunnen leren. Veel succes met je toetsen! Leuk dat je wat actiever gaat zijn ;)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Ik hoop voor je dat de nieuwe school helpt. Logisch dat je spannend vindt, maar het duurt nog even dus je hebt alle tijd om je er op voor te bereiden.

Ga niet teveel stressen om de toetsweek. Leren terwijl je gestrest bent heeft sws weinig zin. Kijk het nog eens over als je je wat rustiger voelt en als een toets een keer niet zo goed gaat dan is dat maar zo. Het is echt niet het eind van de wereld. 😉

Heel veel succes en leuk dat je weer terug bent

Hoi @Kingboy 

Wat een goed nieuws! Ik vroeg me al af waar je uithing 😉

Ga je daar beginnen in klas 2 of 3?

En welk niveau foe je?

Hopelijk ben je wat meer actief!

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi hoi! Alvast veel succes daar! Ik hoop dat het je bevalt en dat je het ook prettig zult vinden om te zijn.  Spannend zal het natuurlijk ook zijn zolang het maar leuke spanning is 😉

Het advies van @tim16  over de toetsweek is absoluut terecht. Het wordt altijd nogal groot gemaakt en daardoor zit er vaak spanning op maar eigenlijk is het gewoon onderdeel van het geheel vind ik. Probeer daar vooral ontspannen mee om te gaan en dan gaat het vaak beter. En het klopt, het is niet fataal ofzo als er eens een toets wat minder gaat 🙂 succes!! 

Groetjes liefs Tartan X 

Hey lieve @Kingboy ,

Fijn dat je naar een andere school gaat! Hoop dat het daar beter zal gaan. :)

Maak je niet zo druk om de toetsweek, zoals Tim al zegt als je gaat stressen word het alleen maar erger. Je moet ook niet weer gaan denken "ja boeien die toetsweek ik doe wel niks" natuurlijk 😉 maar als je gewoon je best doet en daarin niet doorslaat komt het gewoon wel goed, en als je ergens onvoldoende voor gaat staan is dat niet anders. 

Heyy @Kingboy!

Alvast veel succes op je nieuwe school! Een spannende en nieuwe stap in je leven en ik hoop dat het je gaat bevallen en dat dat een betere plek voor je wordt!

Het advies wat de anderen geven over de toetsweek zou ik ook zeker opvolgen! Komt allemaal echt wel goed hoor en als je een onvoldoende haalt is dat ook niet het einde van de wereld! Je doet je best en dat is goed genoeg!💪

Liefs van ItsJustMe <3

Hey

Ga niet te veel stressen dat is helemaal geen oplossing

probeer mss toch nog een beetje te leren zodat je nog goede toetsen kan maken en veel suc6 

@Anymoymous 

Hey allemaal!

heel erg bedankt voor jullie tips 😃 ik zal ze onthouden!

dus nog een keer bedankt @Tartan14 , @tim16 , @Tover01 , @Anoniemxv . @Jesse08 , @NoahLovesYou  en @ItsJustMe 

Groetjes en een fijne dag + een knuf van @Kingboy 🤠👑

(ps: ik doe nu Mavo/Havo en ga volgend jaar naar Havo 3)

Hoi @Kingboy ,

Is je nieuwe school eig speciaal onderwijs of een gewone school?

Hey @Jesse08 

Het is voor kinderen met problemen ja, dus iedereen op die school heeft wat met zijn gedachtens of lichaam env. 

Groetjes @Kingboy 🤠👑

Update: Met de tips heb ik toch nog een paar voldoendes binnen gehaald dus daarvoor wil ik jullie ff bedanken  :3 . Ik heb wel wat onvoldoendes, maar ik moet het ermee doen. Om iets moois te bereiken moet je eerst sterk genoeg zijn om door de blunders te gaan. 🤠

Fijne dagen en groetjes + een knuf van @Kingboy 👑🤠

Reageer