Vraag

niet meer niet meer naar school

  • 16 November 2023
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Badge

Hey, 

Ik wel niet meer naar school elke dag heb ik buikpijn om naar school te moeten gaan. Ik krijg amper les, me klas is te druk waardoor docenten onze klas niet meer aan kunnen en huilend de klas uit gaan. Me mentor is al vaker heel boos geworden op onze klas, (ik ben zwaar gevoelig voor mensen die schreeuwen) onze mentor gaat hard schreeuwen waardoor ik  bang word en me moet inhouden om niet te huilen. Onze klas is ook al door 6 andere docenten aangeven bij onze teamleider. Ik haal veel onvoldoendes waardoor ik ook ruzie krijg met me ouders. Ik heb 2 vrienden die zwaar depressief zijn en zelfmoord willen plegen, daar zit ik dus ook mee in de klas. Ik kan dit eigenlijk tegen niemand zeggen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. 

 

Heeft iemand tips alsjeblieft?

Xxx


3 reacties

Hallo, 

wat verschrikkelijk voor je. Als ik jou was zou ik eerlijk gezegd wisselen van school, dit zie er niet goed uit. 

Probeer ook vooral dit tegen je ouders te zeggen, misschien door dit bericht te laten zien? 

Het is heel belangrijk dat je je veilig voelt op school, dus hier moet echt wat aan gedaan worden.

Suc6!!!

Grtjes, gayniksmismee

Reputatie 5
Badge +1

Ja, ik raad aan, net als @gayniksmismee, om gewoon van school te wisselen. Het is belangrijk dat je je veilig voelt in je omgeving, ook vind ik dat de school hier wat aan moet doen.

 

Veel succes!

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou inderdaad het aan je ouders laten zien zoals @gayniksmismee 

Groetjes mij

@Anoniemxv 

Reageer