Skip to main content

Negerende vriendin

• April 9, 2025
  • 0 reacties
  • 10 Bekeken

Annabelle456
Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal,

Ik was dus een keer op school en toen zijn mijn vriendin opeens 'je moet morgen presenteren hè' en ik vond het niet leuk dat het dat opeens zo zijn want ze weet dat het vannacht niet had voorbereid, en dat denk ik je gaat dat toch toch niet zo in één keer zeggen dus toen zei ik voor hé ik vind het niet zo leuk dat je dat zegt hoor, en daarna vroeg ik of we misschien konden ruimen van plaats dat zij morgen ging en ik volgende week ( want dan moet zij) en dan zeggen ze uhm Ja ik heb mij ook nog niet voorbereid. Maar ik wist gewoon 100% dat zijn liegde was ze moesten eigenlijk vorige week al presenteren en toen had ze alles kant en klaar, maar op de een of andere manier is dat er niet van gekomen omdat we tijdens de les aan tijd gebrek kwamen. Dus toen zei ik dat lieg je want je had vorige week je er al op voorbereid. Maar wat het is ook zo irri vind aan haar dat zij altijd dingen verzit, want ze zegt heel vaak dingen waarvan ik denk ja dat klopt niet of d'at lieg je' en dat soort dingen en dat blijft ze doen en dan word ik gewoon zo *** boos op haar. 

Maar zij is dus een heel gevoel persoon en elk dingetje wat bij haar gebeurd kan zij niet aan. Dus toen ik op een gegeven moment een beetje boos op haar was omdat ze dat opeens zo zei dat ik morgen moest presenteren en ze niet wou ruilen enzo, zegt ze opeens niks meer tegen me. En als ik een beetje T tegen haar begint te praten zeggen ze alleen : o of ja. En dat vind ik zo *** irritant want dan vraag ik nog aan haar is er iets of zo want je doet opeens zo raar. En dan zegt zij 'Nee' dat liegt ze natuurlijk weer. En toen les was afgelopen toen negeerde ze mij compleet en lief zei rap tempo weg. Dus ik denk zo van ja waarom doe je nou opeens zo omdat er één klein dingetje gebeurd. En dan vraag ik het op WhatsApp en dan stuurt zij een hele rare gif. 🤷🏻🙄.

En de volgende dag op school blijft zij mijn negeren. Ze wilde zelfs nog liever naast degene zitten die haar altijd een beetje vervelend deed dan bij mij. Want diegene die altijd een beetje vervelend tegen haar deed die vroeg dus tegen haar:  'wil je niet naast je vriendin zitten?' en dan hoor ik haar nee zeggen.

Dus ik dacht ik ga naar toe en ik probeer te praten. Ik zei van Sorry dat ik gister misschien boos voor je over kwam maar dat was niet zo Ik was gewoon alleen boos dat die meneer mij erin had gezet. Maar dan krijgt ze mij geen eens  aan en dan zeggen ze alleen maar 'hmhm' en gaat ze weer verder met haar opdrachten terwijl ik nog tegen haar aan het praten ben. 

conclusie: ze wilt niet naar me luisteren, ze neemt me ook niet serieus en ze wil ook niks meer met me te maken hebben blijkbaar.

Maar dan denk ik ook zo van wat een kutkind je kan toch wel gewoon even normaal doen en gewoon wat zeggen. Wat nu denkt zij van alles en ze zegt niks tegen mij en dat vind ik gewoon heel kut.

Sorry voor de lange tekst😬

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon in verband met de anonimiteit