Vraag

Nablijven niet gedaan....

  • 8 November 2018
  • 5 reacties
  • 228 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik moest dus nablijven voor een nl opdracht die anderen gedaan hadden toen ik ziek was en hw voor hadden nou ik snapte er geen kak van...

Dus ik maak die toets in uitval uur maar ik kon niet meteen verbeteren.

Na a hook most ik stage gesprek en nog 2 anderen dingen en was pas laat thuis alemaal afgesproken... Dus ben niet gegaan (hat leraar laaten weeten dat het niet uitkwam) dus ik heb het vanavond thuis nagekeken en ingeleeverd👍🏻

Ik hat ene app je van mentor gehad maar zag dit vele te laat omdat mijn 'telie heele dag leeg was (ben tusse door niet thuis geweest) in dat bericht stond dat ik alsnog moest komen... Niet gelezen dus en niet gedaan...

Ik heb ene app je terug gestuurd en de situatie uitgelegd...

Ik ben nu aleen bang voor problemen het was mijn eerste keer nablijven en meteen niet gedaan voel mij best rot maar ik kon echt niet.... Ben aleen heel zenuwachtig voor morgen...

Bedankt❤️

5 reacties

Hoi

Je bent door omstandigheden niet kunnen nablijven. Je hebt een berichtje gehad dat je toch moest komen, maar dat berichtje heb je niet gezien.

Aangezien het me duidelijk lijkt dat je het erg druk had en niet met opzet niet naar het nablijven bent gegaan, zou ik het onterecht vinden van school om jou hier problemen voor te geven. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen door een berichtje te sturen zodra je het gemiste bericht had gezien, waardoor ik hoop dat je mentor begrip kan opbrengen voor de situatie.

Het kan een keertje gebeuren dat je ergens niet bij kan zijn, en dat zou je mentor moeten begrijpen. Heb je een fijne mentor? Denk je dat hij je zal begrijpen?

Groetjes
Kenshin
Dankje well ik heb uiteindelijk niks meer er over gehoord dus zal wel goed zijn haha👍🏻😂

Ik he 2 mentoren de eene vind ik wel oké maar niet super en de ander mag ik wel heel erg👍🏻

Dankjewelll❤️
Je hebt er verder niets meer van gehoord. Daaruit kunnen we misschien afleiden dat ze er niet zo veel belang aan hechten, en dat je die opdracht een andere keer kan maken.

Fijn dat je een leuke mentor en een wel oké-mentor hebt. Daar kan je altijd bij terecht. Je zou, om initiatief te tonen, kunnen vragen wanneer je die opdracht kan inhalen.
Ik he de opdracht thuis gemaakt was gw op pc😂
Bleek dat er nog 2 anderen ni waaren gekomen😂 waarvan ik en nog 1 't thuis hadden gemaakt en de ander helmaal ni die kreeg wel straf😂😂😂

Bedankt ❤️
Prima 🙂 Goed dat je die opdracht al gemaakt had.

Reageer