Vraag

naar een andere school


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik zit op 2 VWO en ik wil misschien volgend jaar naar een andere school. Dit komt omdat mijn school voor mijn gevoel weinig doet met cultuur en de andere school wel. Ik speel een instrument en ik heb het gevoel dat ik dat verder kan ontwikkelen op de andere school. Ook vind ik het leuk om creatief bezig te zijn.  Als ik van mijn huidige school ga, dan ga ik naar een school die ik al in mijn hoofd heb. Als die school volzit, dan blijf ik op mijn huidige school. 
 

Ik heb op dit moment ruzie met mijn 2 beste vrienden die bij mij op school zitten wat dus iets makkelijker maakt om de beslissing te nemen om naar een andere school te gaan (als ik het ga doen). Verder vind ik het niet erg om de rest van mijn vrienden achter te laten want die twee waren het belangrijkste.  
 

Een paar maanden geleden heb ik een meisje ontmoet die ik best leuk vond, maar ik deed er verder niks mee. Als ik naar haar instagram kijk dan weet ik meteen wie haar beste vrienden zijn. Ik zie ook meteen dat het HELE goede vriendschappen zijn. En dat weet ik omdat ik een paar van haar vrienden ken. Hier ben ik een beetje jaloers op want dat heb ik op dit moment niet en ik weet niet of het ooit goed komt met mijn 2 beste vrienden. Stel niet dan zijn er geen leuke mensen meer bij mij op school. 
 

Vorige week kwam ik haar tegen tijdens het fietsen en we waren blij om elkaar te zien voor 2 seconden. We hebben naar elkaar gezwaaid. Toen herinnerde ik me opeens dat zij op de school zit waar ik naartoe wil. Dat is leuk, maar nu ben ik bang dat ik die keuze ga maken alleen omdat iemand die ik leuk vind daar zit en dat ik dit niet doe voor mijn muziek. Ik ben ook bang dat ik dit doe omdat ik zo erg erbij wil horen met haar vriendengroep. 
 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer