Skip to main content
Vraag

Misschien té veel stress?!

• January 12, 2026
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1

Hoi iedereen!

Ik zit net op de middelbare en heb deze week mijn 2e toetsweek. Ik leer gewoon goed denk ik maar ik heb elke dag wel een beetje een soortvan stress-aanval dat ik denk dat het te veel is en het me nooit lukt. Ik wil ook heel goed presteren, cijfers vanaf 7 het liefst. Ik ben we naar een psycholoog gegaan enzo maar die zeggen " denk gewoon dat het lukt dan lukt het ook ". Dat werkt bij mij gewoon niet want zo makkelijk is het niet. Hebben jullie misschien tips hoe jullie het doen? En hebben jullie dit soms ook?

Groetjes Fe. A ❤️

2 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 13, 2026

Hoi,

Zelf leer ik super goed en bij mij lukt het op dit moment ook ff niet, maar in deze pww ga ik proberen de grootste inhaalslag te maken van mijn schooltijd. Wat je gw idd moet doen is niet te veel druk maken en dan gewoon focussen op de toets want deze zal best wel meevallen wnr je goed hebt geleerd. Toch?

Groetjes,

ghazt

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 14, 2026

Dankjewel ​@ghast! Ik heb gisteren mijn eerste toets gehad en het ging wel goed denk ik... Straks geschiedenis! Ik had Latijn en ik had daar echt stress over maar het viel gelukkig wel mee

Groetjes❤️