Vraag

Mijn vriendin schaamt zich op met mij om te gaan

  • 19 November 2018
  • 1 reactie
  • 312 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal
Ik heb dus een goeie vriendin ontmoet op de middelbare
alleen ze wou wel foto's maken en samen op instagram zetten
alleen dan vraagt iedereen aan haar waarom ze met mij omgaat en heel veel kinderen vinden mij raar.
Ik wordt er niet heel erg onzeker over want ik weet zelf wel dat ze allemaal jaloers op mij zijn alleen het probleem is dat ze ging bellen met iemand een goeie vriendin van haar en die vriendin mocht niet weten dat we samen waren dat is toch vreemd? Schaamt ze zich voor me ??
Ze is wel aardig echt super aardig daar niet van maar daar wordt ik wel verdrietig van omdat kinderen mij te slecht vinden om met die ene vriendin om te gaan... Wat moet ik tegen die kinderen zeggen die het raar vinden als mijn vriendin met haar om gaat en wat moet ik tegen mijn beste vriendin zeggen?
Want ik ben gewoon mooi gekleed en ik zie mijzelf niet echt als een kneusje ik ben zelfverzekerd en alles
dus waarom zou het raar zijn om met mij om te gaan en wat zou de reden er achter zijn?
Beantwoord dit alsjeblieft want ik zit er best wel mee

1 reactie

Wat een lastige situatie...
Is het ene iedee om het er over te hebben met jou vriendin niet in de zin van scaam je je voor mij maar in de zin van ik zit ermee dat mensen zo denken en wat denk jij er van👍🏻

Ik ben zelf echt een raar persoon maar ik zou niet anders willen zijn en om eerlijk te zijn heb ik D e laatste tijd echt schijt (vroeger niet hoor) ik kan eerlijk eggend at ik mijzelf top vind en dat anderen meningen mij niet boeien. Zolang ik mijzelf leuk vind is het goed en dan vind je mensen die jou 100% acepteeren❤️

Als er iets is wat ik geleerd heb van bts (sorry lol) dan is het wel dat gek zijn geweldig is en dat je er zelfverzekerd over kan zijn❤️

Ik bedoel zeg eerlijk als jij mij door school zou zien rennen terwijl ik door mijn knieën voorover buig en mijn handen langs mijn rug de lucht in steek denk je ook wtf doet zij😂 maar ik vind het hikariesch😂

Zelfvertrouwen is lastig maar als je het eenmaal hebt heel fijn❤️ je kan het ook bereiken❤️🌹

Suc6❤️ ik hoop dat je vriendin het ook verveelend vind maar gelukig vind ze jou wel leuk❤️

Reageer