Beantwoord

Mijn vriend zegt dat ik niet meer met andere vrienden mag omgaan

  • 28 January 2020
  • 4 reacties
  • 307 Bekeken

Badge

Ik heb dus een vriendje en ik zit meestal bij hem boven in de pauze, maar mijn beste vriend hebben ze daar weggestuurd en mijn vriendje zegt de hele tijd dat ik niet meer met mijn beste vriend mag omgaan omdat hij zogenaamd met mij zou flirten wat niet waar is mijn beste vriend heeft zelfs al een vriendin, daarnaast maken ze hele gemene opmerkingen over hem waar ik bij sta wat ik echt heel erg vervelend vind mijn beste vriend heeft ook een depressie ik wil hem zo zo zo graag helpen, maar ik weet niet wat ik moet dan want het is alsof mijn vriendje overal de controlle oven wilt hebben bij mij, maar ik wil het niet uitmaak want dan wordt hij heel verdrietig, want laatst moest hij huilen omdat we ruzie hadden over dat ik eens 1 keer weer bij mijn beste vriend wou zitten en nu voel ik me alsof ik vast zit

icon

Beste antwoord door Siriusly.b 28 January 2020, 21:54

Bekijk origineel

4 reacties

Badge

Ik heb dus een vriendje en ik zit meestal bij hem boven in de pauze, maar mijn beste vriend hebben ze daar weggestuurd en mijn vriendje zegt de hele tijd dat ik niet meer met mijn beste vriend mag omgaan omdat hij zogenaamd met mij zou flirten wat niet waar is mijn beste vriend heeft zelfs al een vriendin, daarnaast maken ze hele gemene opmerkingen over hem waar ik bij sta wat ik echt heel erg vervelend vind mijn beste vriend heeft ook een depressie ik wil hem zo zo zo graag helpen, maar ik weet niet wat ik moet dan want het is alsof mijn vriendje overal de controlle oven wilt hebben bij mij, maar ik wil het niet uitmaak want dan wordt hij heel verdrietig, want laatst moest hij huilen omdat we ruzie hadden over dat ik eens 1 keer weer bij mijn beste vriend wou zitten en nu voel ik me alsof ik vast zit

 

Hoi

 

Wat jammer dat je vriend je zeg maar verbiedt om met andere jongens om te gaan. Niet ok dat hij dit verbod oplegt, en ook niet prettig dat er respectloze opmerkingen naar je beste vriend toe gemaakt worden. Ik kan me voorstellen dat je in een tweestrijd zit hierdoor. 

 

Ondanks dat je vriend het hier moeilijk mee lijkt te hebben, zou het verstandig zijn om deze zaak met hem te bespreken. Je hebt namelijk alle recht om vriendschappelijk om te gaan met andere jongens. Ik bekijk het vaak zo: als je bi- of panseksueel geweest zou zijn, zou je partner je dan alle vriendschap verbieden? Dat lijkt me sterk. 

 

Ben je verder gelukkig in je relatie?

 

Gr. Kenshin

Heyy,

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je vriendje beslist met wie je omgaat. Het is nog altijd jouw leven en jouw beste vriend. Je vriendje moet aanvaarden dat hij niet de enige jongen is op deze planeet. Het is je beste vriend en zoals je zegt heeft hij een vriendin, als jij je beste vriend wilt helpen moet je dat toch gewoon doen! Praat hier eens over met je vriendje, hij is gewoon enorm jaloers volgens wat ik nu weet.

Groetjes en succes ermee!

Kaas123

Badge

Hi!! ik heb deels hetzelfde. Mijn vriendje vind het super vervelend dat hij zich zo voelt. Ik mag met hem praten maar niet met hem afspreken, hij heeft ook moeite met het leven op dit moment. Hij is er altijd voor mij geweest, ookal voordat ik een relatie kreeg. ik weet nu niet wat ik moet doen want als ik wel met hem omga maakt mijj vriendje het met me uit.

Reageer