Skip to main content

Mijn stage

• March 3, 2025
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hai pookies!

Ik zit nu in 3 VWO. En vanwege school zou ik stage moeten gaan lopen in april Ervoor koos ik mijn oude basisschool. 

Helaas, er kwamen wat uitdagingen erbij. De directrice van mijn school heeft vergeten dat ik stage bij haar heb aangevraagd en momenteel er is geen stageplek voor mij. Gelukkig, zoeken wij nog bij mogelijkheden. 

Deze stage is heel belangrijk voor mij. Ik heb geen ander stageplek en anders zou ik moeten blijven zitten als het niet lukt. En dat is zonde, omdat ik goede cijfers haal.

Kan ik wat emotionele support zodat ik er met deze situatie volwassen en zelfverzekerd zou kunnen omgaan? 

Dankjewel en vergeet niet om te Smile-en 💋

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 4, 2025

Hai pookies!

Ik zit nu in 3 VWO. En vanwege school zou ik stage moeten gaan lopen in april Ervoor koos ik mijn oude basisschool. 

Helaas, er kwamen wat uitdagingen erbij. De directrice van mijn school heeft vergeten dat ik stage bij haar heb aangevraagd en momenteel er is geen stageplek voor mij. Gelukkig, zoeken wij nog bij mogelijkheden. 

Deze stage is heel belangrijk voor mij. Ik heb geen ander stageplek en anders zou ik moeten blijven zitten als het niet lukt. En dat is zonde, omdat ik goede cijfers haal.

Kan ik wat emotionele support zodat ik er met deze situatie volwassen en zelfverzekerd zou kunnen omgaan? 

Dankjewel en vergeet niet om te Smile-en 💋

Ik ben vergeten om te adden... deze situatie is wel gebeurt doordat ik deze stage niet officieel met die mevrouw heb besproken, dus het staat eigenlijk nergens op…

Groetjes xx

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Wat jammer dat het zo gegaan is. Je kan misschien ook op andere plekken gaan kijken en je 'probleem' aangeven bij de mentor. Wachten totdat op je basisschool plek is lijkt mij niet verstandig.

Liefs

• March 10, 2025

Je kan het ook via een leerkracht vragen ipv aan de directrice.

Mijn moeder is juf en ik heb toen zo’n stage gewoon via haar geregeld en toen regelde mijn moeder het verder