Skip to main content
Vraag

mijn schuld of niet?

  • 5 July 2024
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

hoi, ik ben een meisje van 14 en ik in de 3e.

ik heb ongeveer een week geleden een opdracht gekregen van biologie. ik moet een filmpje van een dier maken en daar een verslag van maken. ik had het bijna af en ik wou dus gisteravond de laatste dingetjes klaar maken. helaas was alles weg. ik heb m'n hele laptop door gezocht maar alles was weg. ik heb toen heel veel mensen gevraagd of zij foto's, aantekeningen of wat dan ook hadden maar niemand kon mij helpen. ik had rond 20:00 besloten dat ik een mail ging sturen dat ik het niet begreep en dat al mijn vooruitgang weg is. het is nu half 10 dus dat betekent dat hij ongeveer 11 uur de tijd had om te reageren. ik moet over ongeveer 2 uur op school zijn voor een toets en de deadline om het in te leveren staat op 12 uur. ik heb zelf nog minstens 1 uur en 30 minuten nodig om op school te komen en mezelf klaar te maken. dus ik heb nog een half uur om die opdracht te maken. en dat is onmogelijk.

ik heb zonet nog een bericht naar hem toe gestuurd via een bepaalde site in de hoop dat hij snapt dat ik het niet op tijd kan inleveren.

als hij die mails niet leest krijgt een vriendin van mij ook problemen want haar laptop doet het niet meer en daar staat haar opdracht op. ik heb dus in die mails gezet dat mijn vriendin het niet kan inleveren en dat ik het niet weet.

is het mijn schuld als ik en mijn vriendin problemen krijgen als we het niet op tijd inleveren?

 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Nee ik vind niet dat dit dan jouw schuld is hoor. Jij kan er niks aan doen dat de opdracht ineens onvindbaar is op je laptop en waarschijnlijk snapt die docent dat ook echt wel!

Je hebt hem gisteravond al gemaild met uitleg wat echt netjes is van je en als je het verhaal straks nog een keer uitlegd in de les begrijpt hij het denk ik echt wel hoor. En je vriendin begrijpt het vast ook wel soms gebeuren dit soort dingen en daar kan je echt niks aan doen maak je niet te druk komt allemaal wel goed!💪

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +17

@ikweethetnietmeer2009 , hoe is het gegaan?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +11

ik moet het allemaal maandag inleveren. hij had een uur nadat ik het eigenlijk had moeten inleveren nog een mailtje gestuurd. het nadeel is dat ik nog 3 opdrachten moet afhebben voor morgen en ik heb er 0 af

Reputatie 7
Badge +17

Spijt me dat ik laat reageer, hoe is het nu gegaan dan @ikweethetnietmeer2009 ? Het is inmiddels "morgen"

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +11

dat filmpje heb ik nog steeds niet ingeleverd want ik kan niet editen en ik ben gister van 10 tot 1 bezig geweest met die opdrachten (ik bedoel niet 10:00 tot 13:00 maar 10:00 tot 01:00).

1 van die opdrachten heb ik nu af en ingeleverd dus ik moet er nog 2. 

Reageer