Skip to main content

Mijn oud-klasgenoot is om het leven gekomen

• October 30, 2025
  • 11 reacties
  • 148 Bekeken

Linax
Forum|alt.badge.img+1

Hoi,

Jullie kunnen het waarschijnlijk al aan de titel lezen, maar mijn oud-klasgenoot is om het leven gekomen door een verkeersongeval. Ik weet niet goed wat ik wil bereiken met dit te plaatsen, ik moet ook de hele tijd huilen eig terwijl ik dat helemaal niet wil :( ik heb 8 jaar bij hem in de klas gezeten, misschien zelfs ook wel op de peuterspeelzaal maar dat weet ik niet meer… ik kende hem goed en hij was heel aardig. 

11 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 30, 2025

Hey, je hoeft je niet af te vragen waarom je dit plaatst want dat is helemaal goed en logisch. En van mij krijg je een 🫂 en heel veel sterkte! Het is heel lief dat je dit plaatst. Denk vooral aan de mooie dingen over hem.  En verdrietig zijn is heel normaal en goed bij zoiets droevigs. 😘

Liefs, Tover xxxx 

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • October 30, 2025

Hey, 

Ik snap hoe je je voelt. Ik ben ook een vriendin verloren aan een verkeersongeval, bijna al een jaartje geleden nu.. 💫 

Wat mij hielp is iets weg te gaan zetten bij de plaats van het ongeval, om het verdriet een soort plekje te geven. Het verdriet gaat niet over, dat kan ik je wel zeggen, het blijft altijd wel een stukje aanwezig en ik kan ineens van die periodes hebben dat ik weer begin te rouwen, laat dat rouwen vooral toe! 

Heel veel sterkte x 

Liefs Silence 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 31, 2025

Hey ​@Linax 

Dat is echt super naar! Ik snap zeker dat je het deelt hoor! Je krijgt ook een dikke knuffel van mij 😘

Sterkte,

Veel liefs xxx Yusa ❤️

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 31, 2025

Hoi ​@Linax  ik sluit mij er graag bij aan. Goed dat je het uit, en heel veel sterkte. Geef af en toe maar toe aan de emotie dat is helemaal niet raar maar juist goed. Hug van mij 🫂♥️

Groetjes liefs Tartan X

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 31, 2025

Sterkte!  Dikke knuffel, ook van mij.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 31, 2025

Hi ​@Linax ,

Wat verdrietig..😓❤ Sluit me aan bij wat de rest al heeft gezegd , het is juist super logisch dat dit je raakt.  Dikke knuffel en sterkte❤

Liefs❤

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 31, 2025

Dank jullie wel allemaal ❤️

Ik kan het gewoon niet uit m’n hoofd krijgen! Hij was ZO aardig, en ik zag hem niet zo vaak meer op school maar als ik wist dat hij zou overlijden zou ik hem echt gwn een knuffel enzo geven, en hij was zo onherkenbaar dat de hulpdiensten pas 2 uur later z’n ouders hebben geinformeerd over het ongeluk maar toen was hij al lang overleden. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 31, 2025

Ik snap dat je dat niet uit je hoofd krijgt, vooral als hij zo’n aardige jongen was. Het is echt moeilijk om te beseffen dat iemand die je kende er ineens niet meer is. Dat gevoel van “had ik maar…” is heel normaal, maar probeer jezelf niet te veel kwalijk te nemen dat je hem geen knuffel kon geven of zo. Hij wist vast wel dat je hem aardig vond. Praat erover met iemand als je kan, dat helpt soms een beetje.

xx liefs Wolf 🐺

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

Hai. Wat vreselijk naar dat dit gebeurd is. Ik heb echt medelijden met je dat je dit nieuw hebt gekregen. Je hoeft hem niet uit je hoofd te krijgen. Hij krijgt een mooi plekje in je brein💖. Natuurlijk is het soms wel lastig om te concentreren op dingen, maar dat is oké die dingen kosten tijd om te verwerken. ´Hier een digitale knuffel, je voelt hem niet maar hij is er wel💖🫂´

Sterkte 💖

liefs

-Tandenborstel:3

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 14, 2025

​@Linax Het is echt naar om te horen, dat je klasgenoot is doodgegaan door een verkeersongeluk, mij klasgenoot had  ook een verkeersongeluk gehad, hij wou naar het schoolfeest op onze middelbare school, maar op de heen weg naar het feest toe, moest hij uit wijken voor iets, maar toen had hijde ongeluk, dus hij ging dagen niet naar school, de jongen uit mij klas leeft nog.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 15, 2025

Ach wat vreselijk toch.  Ik wens jou en iedereen hier heel veel sterkte en kracht met dit te dragen. Huilen is goed en hoop houden ook. Houd elkaar vast en houd je liefde voor de persoon die er niet meer is ook altijd bij je. 

♥️ Groetjes xxx