Recent hebben wij een nieuwe klasgenoot gekregen. Hij is half Russisch en zeer communistisch. Hij praat over Putin en Stalin alsof het goden zijn ik kan hier niet tegen. Ik ben tegen communisme omdat elk land er slecht onder leidt. Ook praat dit kind over Nederland bombarderen en en Rusland groot maken. Wat kan ik doen om dit gedrag te eindigen.
Gewoon negeren. Veel meer kun je niet doen. Wel bijzonder dat hij als communist pro-Putin is. Aan Putin is echt niks communistisch.
Vrijheid van meningsuiting betekent dat mensen ook een mening mogen hebben die jij niet leuk vindt. Ik heb bijv. niks met rechts-radicaal PVV/FvD geneuzel maar ik snap ook dat er veel mensen zijn die wel iets met die onzin hebben. Dat is dan maar zo.
Hey! Aparte combi. Volgens mij zit elke beetje bekende communist in Rusland dankzij die zelfde meneer Poetin in de gevangenis. Want hij is zelf totaal het tegenovergestelde. Zelfs ik weet dat. Ik heb een goede lerares geschiedenis Blijkbaar leest die jongen de verkeerde media. Wat jij er mee kunt is weinig denk ik. Mensen willen soms gewoon niet nadenken of beter weten. Zijn er een heleboel van zagen we gisteren wel weer xd.
Liefs Tover xxx
ik ben het eens met
maar je kan ook feiten geven over dat Rusland ooit groter was maar toen verslagen werd.
gelooft hij ook dat Oekraïne bevrijd moet worden? van wat ik weet is bevrijden namelijk het tegenovergestelde van bezetten of ik moet het nu heel erg mis hebben.
er zijn wel meer mensen die zeggen dat Nederland wordt gebombardeerd. persoonlijk schat ik de kans heel klein. als Rusland ons gaat bombarderen dan duurt dat nog minstens 6-7 jaar. en wat moet hij met een landje als Nederland?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.