Ik heb een docent en hij ZOOO vervelend. Ik probeer vriendelijk te zijn en doe gewoon mee tijdens de lessen. Maar als hij de kans heeft, zelfs als het maar een piepklein probleempje is, gaat hij meteen hard op mij aanspreken. Letterlijk de hele domein (twee klassen samen in een lokaal) hoort het. Hij vindt het oprecht leuk om kinderen belachelijk te maken. Niet alleen ik, maar ook andere kinderen. Ook al doen zij ook normaal. Dan zit ik weer met tegenzin helemaal vooraan, geïrriteerd naar de workshop te luisteren. Vervolgens is het afgelopen en denk ik dat ik gewoon mag gaan. Ineens komt hij naar me toe en zegt hij dat ik onbeschoft en respectloos ben. Sorry hoor, maar hoe moest ik dat nou weer weten?? En je mag me echt wel normaler gaan aanspreken. En dit gebeurd niet een keer, maar zo vaak.
Niet alleen dit gebeurde, maar ook een keer toen ik een toets maakte. Ik zat vast bij een vraag en krabbelde wat random woordjes op mijn kladblaadje met het hoop om op het antwoord te komen. Na de les zei hij ineens van dat ik heb gespiekt en heb overlegd met een klasgenoot. Wat?? Dat heb ik zeker niet gedaan. Hij begon ook te dreigen dat ik een onvoldoende zou krijgen. Ik vond dit echt niet normaal, ik was echt van slag, omdat ik een onterechte onvoldoende krijg voor iets wat ik niet heb gedaan. Uiteindelijk moest ik in gesprek gaan met mijn mentor en heb ik geen onvoldoende gekregen.
Ik begrijp het maar niet, hoezo haat hij mij zo erg??? Voor mijn gevoel doe ik niks verkeerds. Heeft iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi, ik zou je probleem voorleggen aan je mentor en dan precies zoals je het hier beschrijft. Want dit is echt onredelijk en gemeen. Als je je verhaal net zo helder vertelt als je hier doet dan moet je mentor er toch echt wat mee doen. Want je beschrijft het heel goed en ik wordt al boos op die docent dus dan zal je mentor je zeker helpen!
Probeer het maar eens, veel succes, moet goed komen!
Groetjes liefs Tartan X
Hoi, het zou een goed idee zijn om het hier over te hebben met je mentor of ouders
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.