Skip to main content

Hi ik heb dus nu eindelijk een beste vriendin de vorige had me verraden en deze bestie begrijpt me zo goed we passen echt bij elkaar zij heeft het ook moeilijk en ze heeft mijn dingen of ook meegemaakt of ze begrijpt ze en nu is er een kans een grote kans dat ze volgend jaar naar een andere school gaat en dat vind ik heel moeilijk ik ben ook bevriend met de andere meiden maar iedereen heeft iemand en ik heb mijn bestie dus maar als zij weggaat niemand 

Hii,

Dat is lastig idd.. Het is natuurlijk niet leuk dat jullie allebij naar een andere school gaan, maar jullie kunnen natuurlijk wel contact met elkaar houden ook al gaan jullie beide naar een andere school. Blijf lekker met elkaar afspreken en blijf met elkaar in contact! Je leert vast ook weer nieuwe mensen kennen op de nieuwe school! Het komt allemaal vast wel goed!😘

Liefs van ItsJustMe <3

Zoals @ItsJustMe zegt, je vind op je nieuwe school wel weer nieuwe vrienden. Voor de rest blijf lekker in contact met je bff! 

Groetjes mij @anoniemxv

Dankjulliewel maar jullie hebben het verkeerd begrepen ik ga niet weg maar mijn bestie en het is officieel 

Dankjulliewel maar jullie hebben het verkeerd begrepen ik ga niet weg maar mijn bestie en het is officieel 

Je kan toch alsnog contact houden?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer