Skip to main content

Hi!

(Ik weet niet wie dit leest maar ik gebruik voor de zekerheid ff codenamen voor de mensen in dit verhaal voor als iemand ze kent.)

Het begon allemaal toen ik in groep 2 zat en vriendinnen werd met dit meisje (Ik noem haar voor nu ff Tiffany) en met nog een ander meisje (Ik noem haar ff Violet). De eerste paar jaar was het leuk. Maar in groep 5 bleef 1 meisje zitten en die kwam bij ons groepje (Ik ga haar Sasha noemen). Sasha mocht mij niet maar we zaten in dezelfde vriendengroep dus het ging wel. Toen heeft Sasha er een ander meisje bij gehaald (Ik noem haar ff Lily). Lily was echt een teachers pet. Ze probeerde altijd ruzies op te lossen en maakte het alleen maar erger. Het ging allemaal al heel slecht in de groep (wat ik niet doorhad maar he!) maar het werd pas echt erg in groep 7 toen er nog een meisje bleef zitten (ik noem haar Becky) en die ook bij de vriendengroep gesleurd werd. Becky was echt gemeen. Ze vond een vriendengroep van 6 te groot, dus probeerde ze mij eruit te werken. In groep 8 werd het pas echt erg. Ik ben 2x op de grond gegooid, 1x een deur tegen me aan, 1x een stoel op mijn hoofd, 1x ben ik van een klimparcour afgeduwd, en er is heel veel over me geroddeld. De leraren deden helemaal niks, of ze waren mij aan het straffen. Ik wilde niet loslaten van dat groepje omdat ik ermee opgegroeid was. Toen was groep 8 voorbij en kon ik naar de middelbare. Na ongeveer een half jaar ofzo had mn moeder een borrel georganiseerd met Tiffany en haar ouders. We gingen naar een speeltuin dichtbij en  Magisch zijn daar in een keer ook Sasha en een ander kindje bij gehaald. Ze hebben me de volledige tijd genegeerd en ik dacht er toen niks van. Achteraf besef ik dat Tiffany dat geregeld heeft. Ik voel me heel verraden. Ik denk niet dat een van hun dit ooit gaat lezen maar mochten jullie dit wel lezen, JULLIE WETEN DAT DIT OVER JOU GAAT EN ALS JE HET WAAGT OM OOIT NOG 1 WOORD TEGEN ME TE ZEGGEN DAN-

jullie snappen het wel toch?

anyway, dat was mijn verhaal, ik moest het ergens opschrijven, en dat heb ik nu gedaan. Thank you als je dit nog leest want dat betekent dat je het helemaal hebt gelezen, en ik ga er weer vandoor!

XX Mentalista27

Geen reactie

Reageer