Skip to main content

Hallo iedereen,

vandaag Ben ik erachter gekomen dat iemand in mijn klas een mes mee had en zei dat hij mij wou pijn doen. 
wat zou ik doen?

Hi 

dat is niet aardig ik zou het zoizo aan je ouders vertellen 

en je docent/meester of juf of hoe jullie ze ook noemen 

en blijf maar van hem vandaan 

Groetjes

Hi D3M9N,

Je zit in een lastige situatie zien we. Mocht je bang zijn, onthoud dan dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Veel sterkte!

Groetjes, 

Fleur (de Kindertelefoon)

Hey!  Naast de goede tips hier, zou ik je aanraden om dit echt zo snel mogelijk te melden bij je mentor! Dit is namelijk echt onacceptabel en bedreiging. Jij moet veilig naar school kunnen en dit soort gedrag (en dan ook nog met een wapen) is echt heel erg en strafbaar. En inderdaad, bellen met de Kindertelefoon helpt je ook om te bekijken wat je nog meer kunt doen. Maar je mag dit zeker bespreken met je mentor! En jij veel sterkte 😘

Liefs Tover xxx 

Heyy,

Yep ben het eens met ​@Tover01 dit zou ik zeker melden bij je mentor je moet je veilig voelen op school en dit is een bedreigende situatie en dat is niet goed en jouw school moet hier wel wat aan doen! Het is volgens mij zelfs strafbaar om een mes bij je te dragen al helemaal op school dus meldt dit asjeblieft wel bij je mentor!

En je kan dit ook altijd eens met de kindertelefoon bespreken zoals al wordt gezegd :)

Liefs, ItsJustMe<3

Mijn klasgenoten zeggen dat hij gwn bluft maar ik weet het niet, misschien wilt hij echt iets doen wanneer ik naar de mentor ga.

Reageer