Vraag

Mentorgesprek

  • 25 May 2020
  • 8 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey. 

 

Mijn oude mentor is ontslagen en ik heb dus nu een nieuwe mentor die ik totaal niet vertrouw. Mijn nieuwe mentor wil morgen een gesprek met mij. Maar wat moet ik doen. Ik heb een terugval op snijden moet ik dit tegen haar vertellen of moet ik zeggen dat alles goed gaat?

 

Xx mij


8 reacties

hoi @Anoeniempjeee  als je haar niet vertrouwd.  Moet je dat ook niet vertellen als je dat niet wilt.

 

Je kan het eerst ergens anders over hebben.  Als je gaande het gesprek haar een beetje vertrouwt.  Dan moet je vragen of ze iets geheim kan houden.(alleen als je haar vertrouwt en het wil zeggen)  en als ze zegt ja en dan is de keuze voorr jou Ja of Nee.wat ik wel moet zeggen is als ze het bijvoorbeeld een wond ziet en littekens gaat dat waarschijnlijk argwaan wekken en misschien zegt ze er daar ook van.

Aa  de andere kant is het wel handig misschien om het te vertellen (als je haar vertrouwt) 

Hopelijk helpt dit. 

Groetjes 

 

Reputatie 3
Badge +2

hoi @Anoeniempjeee  als je haar niet vertrouwd.  Moet je dat ook niet vertellen als je dat niet wilt.

 

Je kan het eerst ergens anders over hebben.  Als je gaande het gesprek haar een beetje vertrouwt.  Dan moet je vragen of ze iets geheim kan houden.(alleen als je haar vertrouwt en het wil zeggen)  en als ze zegt ja en dan is de keuze voorr jou Ja of Nee.wat ik wel moet zeggen is als ze het bijvoorbeeld een wond ziet en littekens gaat dat waarschijnlijk argwaan wekken en misschien zegt ze er daar ook van.

Aa  de andere kant is het wel handig misschien om het te vertellen (als je haar vertrouwt) 

Hopelijk helpt dit. 

Groetjes 

Bedankt voor je tip. Ze kan mijn littekens/wonden niet zien want ik heb altijd lange mouwen aan. Echt heel erg bedankt voor je tip.

 

Reputatie 3
Badge +2

Oke mijn mentorgesprek is door een of andere reden niet door gegaan. Nu wil ze het volgende week doen. Dus heb je nog tips help me dan asjeblieft!

Calm down calm down

Wat ik persoonlijk zou doen is gewoon een eind wegkleppen (gaat bij mij altijd wel makkelijk, ik weet niet of het jou ook lukt). Ik weet ook niet hoelang het gesprek duurt maar dit is iets wat ik ga zeggen

Nou in klas 1 blablbalba en toen voelde ik me een beetje depri, als zij hier meelevend op reageert zeg je dat het nu weer over is als jij haar nu vertrouwt kan je het volgende groter probleem ook vertellen zonder al te veel zorgen, kan je volgende week zeggen hoe het is gegaan?

(P.s. maak je vooral niet te druk, vergeet het gewoon en zie het dan wel.)

Reputatie 3
Badge +2

Calm down calm down

Wat ik persoonlijk zou doen is gewoon een eind wegkleppen (gaat bij mij altijd wel makkelijk, ik weet niet of het jou ook lukt). Ik weet ook niet hoelang het gesprek duurt maar dit is iets wat ik ga zeggen

Nou in klas 1 blablbalba en toen voelde ik me een beetje depri, als zij hier meelevend op reageert zeg je dat het nu weer over is als jij haar nu vertrouwt kan je het volgende groter probleem ook vertellen zonder al te veel zorgen, kan je volgende week zeggen hoe het is gegaan?

(P.s. maak je vooral niet te druk, vergeet het gewoon en zie het dan wel.)

Thnxxxxxx!

Reputatie 1
Badge

Ik zou als ik jou was het tegen haar zegen als je dan een keer haar hulp nodig hebt dan komt het voor haar niet als een verassing en voelt het voor jou minder gestrest. Ik snap heel goed dat dit moeilijk is maar dit is echt het beste.

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou als ik jou was het tegen haar zegen als je dan een keer haar hulp nodig hebt dan komt het voor haar niet als een verassing en voelt het voor jou minder gestrest. Ik snap heel goed dat dit moeilijk is maar dit is echt het beste.

Nou ik heb nu dus een klein probleem. Ik heb namelijk ruzie met haar gekregen.

 

Groetjes mij

Ja ik snap dat het ruk kan zijn vooral als je die leraar erg leuk vond. Ik heb nu hetzelfde probleem ongeveer want ik had een stagair als docent en dat beviel me wel want ja het was gewoon chill.  Maar ja nu krijg ik volgend jaar zo een ouwe vrouw. Ja ik weet niet ik heb altijd moeite met afsceid nemen

Reageer