Skip to main content

heyhey

ik heb de laatste tijd best  wel wat problemen  gekregen met mijn mh.

ik heb hier al problemen mee sinds de 2de klas en ik zit nu in de 3de. alleen ik wil dit dus gaan vertellen  aan m'n mentor alleen ik weet niet hoe. weet iemand  hoe  ik dit kan doen??

xx char!!

Hii,

Goed dat je het wel wilt vertellen aan je mentor.  Je zou een brief kunnen schrijven en die voorlezen of gewoon geven.. maar je kunt ook van te voren een mail sturen dat je iets belangrijks wilt bespreken.  Hoop dat je hier iets aan hebt en veel succes alvast. 

Liefs 🤗

hiii!

Wat vervelend dat je problemen met mh hebt. Ik heb het ook en heb ook mijn mentor ingelicht. Fijn dat je het vertrouwen voelt. Als eerste onthoud dat je mentor er is om te steunen. En hoe je kan beginnen blijf even bijv na de les en zeg dat je iets wilt bespreken. Het kan ff niet uitkomen, maar dan weet je mentor wel dat je iets wilt bespreken en zal gegarandeerd tijd voor je maken.  Toevallig is mijn mentor ook vertrouwenspersoon van de school dus weet ik niet of dat verschil maakt alleen er zijn sommige momenten dat je mentor je ouders het moet vertellen: dat is wanneer jezelf of andere iets aanwilt doen, erge pestsituatie's en nog een maar die ben ik vergeten. Maar miss kan je zeggen dat je iets wilt bespreken en daar een berichtje van sturen zoals Hey meneer/mevrouw, ik wou eigenlijk iets met u bespreken kan dat morgen bijv na de les. Mijne had de volgende dag (terwijl) ik geen les van hem had tijd voor me gemaakt. Ik hoop dat je gesprek goed zal gaan en als je ooit hulp of advies nodig hebt kan je altijd bij aanbellen.

Liefss,💞

Reageer