Skip to main content

Mentor-uur, schoolfeest & picknicken

• May 30, 2026
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1

Hoi hoi ben ik weer.

Weer een paar dagen van mijn week, ik moet even mijn verhalen kwijt.

Woensdag moesten we bij mentor-uur jezelf en wat familie-leden op internet opzoeken. Dan is er bij  mij één probleem: ik woon natuurlijk in een pleeggezin, en ken de familie aan mijn vaders kant niet. Sinds 2 maanden heb ik een account op Insta, zodat ik een beetje zie wat hun allemaal meemaken. Mijn nicht bijvoorbeeld (15 of 16) zat al die tijd gewoon bij mij op school had ik ontdekt! Ze zit wel in een ander gebouw, dus ik ben haar nooit tegengekomen.

Donderdag was er een schoolfeest, en het was daar echt heel druk. Ik zou erheen gaan met een vriendin uit een andere klas, maar in die drukte was ik haar al snel kwijt, dus ging ik met mijn eigen klasgenoten. Het was wel echt heel leuk! Meestal ben ik gewoon met mijn andere 3 vriendinnen, maar de laatste tijd ga ik meer met de anderen om en daar ben ik blij mee.

Vrijdag was het rooster helemaal door de war. In de ochtend stond er dat de laatste 4 lessen waren uitgevallen, en net voor ik naar school ging (half 12) waren ze ineens weer terug. In een andere klas met wie we die lessen hadden en die eerder begonnen, had iedereen geen lunch mee omdat ze dachten dat ze dan al uit waren, en sommige uit mijn klas hadden ook geen lunch mee. Ik wel, maar mijn eigen brood vind ik niet lekker. Dus deed ik ook alsof ik geen eten mee had, en toen gingen we met z’n allen picknicken. Dat was wel leuk. Ik had uiteindelijk 4 broodjes gegeten, want ik had de hele dag nog niks op. Soms eet ik gewoon niks. Dan zie ik het nut ervan niet in. Toen was ik een keer flauwgevallen tijdens biologie, en daarna at ik al wat meer, maar nog steeds niet “genoeg”.

Dat waren mijn verhalen van de afgelopen week👋

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 30, 2026

Hey, je vertelt leuk! Wat bijzonder wat je zegt over een nicht die je ontdekt had. Heb je geen contact met haar ?  En picknicken is gezellig! Bedankt voor je verhaal.

Liefs, Tover xxx

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 31, 2026

Hoi ​@Tover01

Helaas heb ik heen contact met mijn nicht en neef en nichtje en tante. Heel misschien gaat mijn voogd contact met hun opnemen, en ik hoop dat echt.

Doei!

onnodige quote verwijderd