Vraag

meid uit me klas regelt alles

  • 10 March 2024
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 3
Badge

hallo iedereen ik heb dus een meid in me klas zitten en die regelt alles voor me dus bijv wanneer ik eerder toetsen mag maken maar ik vindt dat totaal niet fijn( heb perfectie dwang) en ze heeft er ook voor gezorgd dat ik bij wiskunde en aardrijkskunde achterin het lokaal zit wat ik dus niet fijn vindt omdat dan me ptss dan opspeelt en heb het ook aan haar en me docenten aangegeven dat ik het niet fijn vindt om achterin het lokaal te zitten maar ik heb strenge docenten en dit blijft me plek tot aan het eind van het school jaar en ze fietst ook met me (omdat ze waarschijnlijk denkt dat ik een zelfmoord poging ga doen) een ze ruikt ook heel erg naar drank en rook waardoor me ptss weer zwaarder opspeelt 

ps: ze heeft ook me sh ontdekt (ik verberg het voor iedereen)

 

dus pls help wat kan ik doen


4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Het beste is om naar je mentor te gaan en dit uit te leggen. Je mentor kan met de docenten praten over een andere plek, en misschien kan je zelfs van klas wisselen of iets regelen dat je niet meer door haar lastiggevallen wordt. Of je kan dit allemaal in een bericht aan haar uitleggen.

Veel sterkte!

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +17

Je kunt tegen haar zeggen dat het aardig van haar is dat ze wil helpen maar dat je dat soort dingen liever zelf regelt. Het is ook wel raar dat docenten naar aanleiding van wat zij zegt je een andere plek gaan geven.

Over dat meefietsen moet je ook gewoon eerlijk tegen haar zijn.

Reputatie 3
Badge

ik heb het al aan haar en de docent uitgelegd ze zegt dat ze aardig probeert te zijn en ze zei over me ptss dat ze er niks aan kan doen en de docenten zeiden dat het me vaste plaats blijft en me mentor ziet er geen reden voor om me van klas te wisselen

Reputatie 7
Badge +11

Je kan het aan je ouders vertellen. De school voelt zich vaak meer aangevallen als het van de ouders komt. En desnoods kan je van school wisselen als het echt te gortig wordt. Dit is echt niet normaal van je mentor trouwens.

Succes!

Liefs,

  1.  

Reageer