Vraag

mag een leraar dreigen met een 1

  • 3 October 2019
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 4 reacties
laast was het zo dat ik vroeg aan mijn docent of ik mijn toets die ik moest inhalen die middag van 3tot4 uur op een andere dag mog doen omdat ik mijn dag niet had en erg moe was omdat ik de dag ervoor naar het ziekenhuis was geweest ze zij nee toen zij ze als je een vraag stelt mag ik nee zeggen daarna vele ik dus zo vroeg ik van dus als ik had gezegd dat ik dat ik die toets niet ging maken wat had u daar als antwoord op gegeven zij ze dan had ik je een 1 gegeven en naar de examencomissie zou gaan omdat die toetsen meetellen ik vond dat best dreigend uiteindelijk ben maar ziek naar huis gegaan omdat ik me niet goed voelde

3 reacties

Dit mag een docent gewoon doen,

Maar het hele schooljaar hangt niet af van maar een toets! Blijf doorzetten, laat haar niet je leven bepalen.

Soms doen docenten dit om leerlingen te "motiveren", als je geluk hebt mag je hem gewoon op een andere dag maken. Alleen moet je wel een geldig bewijs hebben dat je ziek was, bijvoorbeeld een briefje van je ouders. Maar de kans is er nog steeds een 1 krijgt.

Maak je geen zorgen, het komt wel goed!


Groetjes,
LVA
Ik denk niet echt dat dit daadwerkelijk een dreigement is.
Als je de toets niet inhaalt, dan is het vrij gebruikelijk om een een te krijgen.
Als jij in verband met ziekte niet de toets kunt maken, dan moet je van te voren iets regelen met de docent.

Is het uiteindelijk wel goed gekomen?
Badge
ja mag hem maandag maken

Reageer