Skip to main content
Vraag

kutvriendinnen of stel ik me aan?

• February 16, 2026
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

oke guys vandaag werden er rozen verkocht op school. Ik zit in een vriendengroep met 3 andere meiden, maar een van die meiden zit nu in de carib dus we zijn nog maar met 3. Ik gebruik ff J en K want das makkelijk. J kreeg dus ineens zon roos tijdens de les en toen zij K ja die is van mij ik hou van jou moppie en toen hebben ze zich beide die les niet meer naar mij omgedraaid. Kan het zijn dat ze me er eigenlijk alleen maar bij moeten hebben omdat ik goed kan met die meid die nu in de Carib zit want ik weet t niet zo goed meer. Als er bijv ook maar twee plekken naast elkaar zitten zit ik alleen etc 

Imeand tips/ideeen ofzooo?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • February 16, 2026

iemand?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 21, 2026

Hey hoi!

Het kan even wennen zijn als de dynamiek in een groep veranderd. Als jullie voorheen goed met elkaar konden opschieten zullen het vast geen kutvriendinnen zijn.

Het kan idd een naai-actie voelen dat jij geen roos hebt gekregen. Maar zou me er niet al te druk om maken. Is je energie niet waard. Zou de situatie even aankijken hoe het zich ontwikkeld.

Omdat ik de situatie niet ken kan ik er helaas weinig over zeggen. Is het mogenlijk met iemand erover te praten die meer over de situatie weet? Zoals je pa/ma/verzorger? Zij hebben meer levenservaring dat ik en weten beter hoe en wat gok ik.

Zou er niet wakker om liggen als ik jou was : )

Groetjesss