Vraag

Kut onvoldoendes

  • 11 December 2018
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik heb een struggle. Ik zit nu in de 2e van tL. Vorig jaar haalde ik alleen maar goede cijfers. Maar dit jaar stond ik maar net een voldoende voor periode 1. Nu is periode 2 begonnen en krijg ik alleen maar 2 3 4 ren. Ik heb al 20 x ofzo tegen men ouders gezecht dat ik kader beter bij mij vind passen en makelijker is. Maar mijn ouders denken dat kader voor hele domme mensen is, maar mij word altijd uitgelecht dat kader meer met je handen enzo is. Hoe krijg ik men ouders over. En krijg ik later last van dat ik dan misschien naar kader ben gegaan?

1 reactie

Hi,
je zou kunnen proberen erachter te komen waaarom je cijfers dit jaar lager zijn dan vorig jaar (moeilijkere stof, andere leraar, veranderingen in de omgeving, minder motivatie, enz.). Als je weet waar dit door komt zou je hier rekening mee kunnen gaan houden en er iets aan doen. Als dit niet werkt en dit niveau is echt te moeilijk dan zou je dit een keer met je ouders kunnen bespreken waar je mentor ook bij is. Je mentor kan vaak tips geven om ervoor te zorgen dat je betere cijfers haalt maar kan ook zien dat je niveau echt te moeilijk is en kan dit dan ook goed aan je ouders uitleggen

Reageer