Vraag

Klassenvertegenwoordiger? :D

  • 9 September 2023
  • 12 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Heyy lieve forumgebruikers:),

Ik heb een vraagje voor jullie!

Gisteren had ik bij de mentoruur een gesprekje over klassenvertegenwoordigers. We gaan namelijk dinsdag stemmen en twee kinderen worden dan gekozenxD! Ik wil graag meedoen:D! Lijkt me zo gaaf als ik een klassenvertegenwoordiger word;), maar alleen weet ik niet of het handig is, want waarschijnlijk mis ik dan lessen:( En iedereen op de gymnasium is zo slim! De meesten kan zonder moeite een 8 halen! Ik ben een beetje bang dat ik dan achterloop... Wat zouden jullie doen? 

Alvast bedankt <333!

Liefs xxx Banaantje <33


12 reacties

Hoi @Banaantjeeee !

Een vriend van me was vorig jaar klassenvertegenwoordiger, en het valt heel erg mee wat je allemaal moet doen. Het kost niet veel tijd. Het is ook niet tijdens de lessen.

Als je het leuk lijkt, gewoon doen🙂

Reputatie 7
Badge +4

Hoi lieve @Banaantjeeee  doen! Het is super leuk en interessant en als het goed is helpt je school of mentor je wel om aan de gemiste dingen een mouw te passen. Het is echt zinvol om te doen! 

Maiskolfje X 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Banaantjeeee !

Ik zelf ben sinds kort klassenvertegenwoordiger en het enige wat ik tot nu toe hoef te doen is zorgen dat er een papiertje meegaat als er brand is, en zorgen dat niemand in paniek raakt en we de juiste route volgen, ik heb al eens eerder de paniek van een brand ervaren (op mijn groep, gelukkig bleek het niks ergs te zijn) we zaten allemaal aan tafel en er was even geen begeleider bij en iedereen sprong op en rende naar de deur, ik wist dat dit niet de bedoeling was en heb mijn stem verheft: ‘IEDEREEN TERUG AAN TAFEL, ALS ER IETS IS KOMEN ZE ONS VANZELF HALEN!” en iedereen was zo geshockeerd (ik heb daar nog nooit geschreeuwd) en ging terug aan tafel zitten, ik trilde zo wat van de adrenaline, maar ik weet wel dat áls er ergens brand is dat ik dan degene ben die iedereen tot orde brengt, dat is een best geruststellende gedachte aangezien in paniek raken echt niet handig is.

Maar dat is dus nog echt niet veel en I@Banaantjeeee Ik weer 100% zeker dat jij dit vast heel goed kan. Laat je het weten hoe het is gegaan?

 

-OnlyMe

 

( aangepast door de Kindertelefoon )

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi lieve @Banaantjeeee  als ik zo inschat, als er iemand geschikt is om dit te worden ben jij dat wel! Super leuk,ik sluit mij bij de anderen aan! Veel plezier en succes als klassenvertegenwoordiger!! 😘 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Banaantjeeee  wat goed! Gefeliciteerd hoor, ik zeg ook doen!! 

Knuf Tover x

Reputatie 7
Badge +8

Bij mijn vorige school hadden we de leerlingen raad (het is anders maar toch) en ik was ook best wel bang voor het idee dat ik lessen ging missen. Maar die paar lesjes die ik had gemist hebben weinig impact gehad. Ik heb gewoon meegedaan en werd gekozen en het was erg leuk om te doen. Die lessen gaan echt niks betekenen en het is niet ofzo dat ze je elke dag gaan roepen. Gewoon af een toe een keertje. 

Reputatie 7
Badge +12

Is het eigenlijk nog wat geworden? Ik hoop het wel voor je @Banaantjeeee 

-OnlyMe

Reputatie 1

mijn vriendin is ook klassenvertegenwoordiger maar mist weinig lessen.  ik zeg ook doen het is echt aan te raden. je zult vast een goede vertegenwoordiger zin. 

Reputatie 7
Badge +14

Hey hey lieve @Banaantjeeee  hoe is dit afgelopen? Ben je dit gaan doen?

en ik las bij de vragenlijst forum dit : Vroeger plaatste ik per dag echt veel reacties! Maar nu wat minder ivm school, stress, hobby’s, sociale media en ook omdat het de laatste tijd niet heel goed meer gaat met mij… Ik hoop dat ik weer alles op kan pakken wat ik vroeger het liefst deed dus ook het forum:)

Ahw lieverd misschien kunnen we je helpen?  Ik schrik een beetje, je bent zo'n leuke vrolijke meis ! Het gaat niet zo goed met je ? Van mij in elk geval een 👭 en een 😘  als we je kunnen steunen met iets zeg het maar hoor !

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Banaantjeeee 

Dat vroeg ik me ook af!

Ben je nog steeds klassenvertegenwoordiger?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +7

Heyy @Tover01 en @Wees Jezelf Bij Noah

Lief dat je het afvraagt! Ik zit echt al heel lang niet lekker in m’n vel, daardoor ben ik ook begonnen met het forum, Toen ik inactief was op het forum ging alles achteruit … Het komt waarschijnlijk doordat ik niet zo graag praat over hoe ik me voel. Daardoor stapelt alles op… Maar no worries! Het komt allemaal goed:) Jullie zijn allemaal zo lief <33! Ik ga hier misschien een aparte topic erover maken;) ( @Jippiieeee, ik tag jou ook ff! Ik hoop dat je dat niet erg vindt:). Dankjewel<3)

 

Ohja! Ik ben een tijdje klassenvertegenwoordiger geweest, maar toen heb ik met de andere klassenvertegenwoordiger besloten dat we de taak gaan overdragen aan andere klasgenoten:)! Het was super leuk! Ik wil jullie allemaal bedanken daarvoor 🩷🫶🏻

Liefs xxx Banaantjeeee <333

 

Reputatie 5
Badge +2

Hiiii ben zelf ook klassenvertegenwoordiger alleen ik hoef letterlijk NIKS te doen :| ik krijg er eigk alleen maar gedoe van en als er een docent te laat is zeuren ze op m’n kop, als de kinderen uit m’n klas vinden dat we te veel toetsen in 1 week hebben (zijn er dan 2 ofzo) dan moet ik gaan klagen want zij hebben een wedstrijd van voetbal of ze willen afspreken met vriendinnen. En als er niks word gedaan krijg ik weer de schuld. Mentor vraagt aan mij of ik denk dat iedereen z’n plek heeft gevonden in de nieuwe klas terwijl ik de enige ben die nog niet echt z’n plek heeft gevonden. Als een docent slecht uitleg geeft dan zegt dat ene irri kind dat ik naar die docent moet gaan en recht in z’n gezicht te zeggen dat hij een slechte docent is? Wat denkt ze wel niet ga maar lekker zelf dat doen dat is niet de reden waarom ik klassenvertegenwoordiger ben ik ben hier niet om jullie probleempjes op te lossen als het te veel voor je is en je wil lekker met vriendinnen afspreken dan moet je geen vwo gaan doen. Vind het zelf niet meer leuk maar waarschijnlijk is het anders bij jou!

Reageer